Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas Rosenstand og Thorborg webinar den 30. juni

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Jeg er selv lige gået fuldtid selvstændig, og wow hvor er min tid lige pludselig blevet vigtig. Det betyder også at jeg har valgt ikke at se afsnittet her, med Martin og Thomas. Jeg ved de begge er hamrende dygtige, men jeg flytter ikke til udlandet eller har interesse i det.

Det er helt klart vigtigt at prioritere tid. Jeg har heller ingen planer om at flytte til Florida, men ved at to timer med de mennesker giver mig så meget ny energi og inspiration at jeg har fået langt mere end to timer tilbage :-) 

Jeg kan dog heller ikke se det ske hver eneste uge. Det er nok sådan et boost jeg nok snarere kunne bruge hver 2. måned eller sådan noget.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:07

Det bliver super spændende at høre omkring thomas og glæder mig meget til at deltage.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil ikke holde mig væk og jeg vil helt sikkert deltager min. en gang om måneden.
Men vi vil gerne være andet end interviews med mig som vært og dertil bor jeg hvor jeg bor og vi kan ikke flyve alle folk til USA :-)

Så alle får det de vil have, flere shows og mig en gang om måneden :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:41

Hej alle

Undskyld min Alzheimer Light! Jeg havde fuldstændigt svedt ud, at jeg lovede jer links til de to advokatfirmaer, vi har benyttet til visumproceduren:

1. De danske advokater der skaffede os vores første visum: http://www.usa-eurolaw.com/danish/index.html

2. Den amerikanske advokat, der skaffede os det uhørt sjældne 5 årige E2 visum (gives stort set altid for max. 2 år): http://www.ailc.com/ - han hedder Clark Trainor. Husk at hilse fra mig.

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)