|
Hej til de teknofile Da dette indlæg ikke rigtig hører til i Jantetæskeren, selvom det er et blæreindlæg, lægger jeg det her. Prøv at se min nye telefon: http://www.htc.com/product/03-product_p3300.htm Hvad skal jeg sige? - den sprang direkte ned fra hylden i går, og den har ikke skuffet endnu. (Hold da op, hvor er det et barnligt indlæg, det her) mvh Hans |
Gadgetblær
|
|
|
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
![]() Nu vi er i gang med at være barnlige - Så er her et link til mit nye sommer-projekt. &mode=related&search">&mode=related&search= Videoen taler vidst for sig selv. Modellen bliver i 60-klassen hvilket er den tilsvarende størrelse som min anden. Vægten er på lidt over 7 kg. og rotordiameteren er på ca 185 cm. ![]() Hvad skal jeg sige? Jeg er gadget-freak - især hvis de kan flyve . |
Jeg opdagede slet ikke, om den kostede noget.... ![]() mvh Hans |
|
Jesper Helikopteren er fed nok, men din musiksmag vækker ækle mindelser om sluthalvfjerdserne. ![]() ![]() mvh Hans |
. |
|
|
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
|
(Det går ikke så godt da den åbenbart ikke har noget mod at blive tabt ned på diverse former for underlag eller blive brugt som øl-oplukker) Helikopteren er nu også meget fed. Såfremt rækkeviden på fjernbetjeningen og bærerevnen er i orden, kunne sådan en være meget sjov at sende ud gennem vinduet med et påmonteret videokamera. Det skulle nok skabe rædsel ved naboerne med sådan en hængende ud vinduet ... plus den kunne afslører kreditorer på laaang afstand. |
Bliv gratis medlem

.

.
... plus den kunne afslører