Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gadgetblær

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg husker, fortalt over noget god mad på Amino træffet, er rækkeviden 2 km, så mon ikke det er langt nok til dig Tommy.

Desværre lød det også til den kun måtte flyves med steder hvor der var god plads, så ud af vinduet er nok ikke den bedste løsning :) Men fed er den nu.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:20
Helikopteren er nu også meget fed. Såfremt rækkeviden på fjernbetjeningen og bærerevnen er i orden, kunne sådan en være meget sjov at sende ud gennem vinduet med et påmonteret videokamera. Det skulle nok skabe rædsel ved naboerne med sådan en hængende ud vinduet ... plus den kunne afslører kreditorer på laaang afstand.

Jeg synes at fornemme en ny idé til TV2 news, istedet for deres larme helikoptor? :-))
EDIT: Kreditorer... hmm... Idé til DR1, kunne jo sagtens vise sig de kunne få brug for det derude på ørestaden!? :-))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Christoffer >> Så kan Thisted Dagblad også få råd til en news-chopper :p

Tygesen >> Jeg har lige målt. Vinduet måler knap 1,5 x 1,5m. Mon ikke en rutineret pilot kan listen den ud gennem det?... hvis man nu får den til at flyve skrå ud. Eller må jeg ned i baggården og starte den. Det kunne være vildt sjovt, men jeg har nok ikke lyst til at høre hvad strafferammen er for at flyve med sådan en inde i byen.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:20
  Martin, det var godt husket - ja, 2 km men det er teoretisk og over åbent land.

Kamera i næsen er skam ikke noget nyt. Problemet vil blot være, at luftfartsloven desværre ikke giver mulighed for at flyve med de større maskiner ikke godkendte områder.

Men en tur med et kamera ser således ud:

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:28
  Tommy,

Det skulle vidst ikke være noget problem at flyve ud af vinduet - især ikke hvis man hedder Alan Szabo... (3 dobbelt verdensmester i helikopter-akrobatik (3D)).

Et eksempel på hans evner:
&mode=related&search">
&mode=related&search
=

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:33
Dato: 20-03-2007 15:27:34 Forfatter: Jesper Norbøll
  Tommy,

Det skulle vidst ikke være noget problem at flyve ud af vinduet - især ikke hvis man hedder Alan Szabo... (3 dobbelt verdensmester i helikopter-akrobatik (3D)).

Et eksempel på hans evner:
&mode=related&search">
&mode=related&search
=

Man må sige det er godt at der ikke sidder mennesker i den helikopter, ville nok blive rimelig rundtosset...

Hvordan er det overhovedet fysisk muligt at lave nogle af de ting han laver? når han f.eks. får den til at stå vandret i luften.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:57
Dato: 20-03-2007 15:33:13
Forfatter: Martin Tygsen

Hvordan er det overhovedet fysisk muligt at lave nogle af de ting han laver? når han f.eks. får den til at stå vandret i luften.

Jeg er nu mere interesseret i hvordan man transporterer noget med sådan en flyvemetode. Jeg kunne nemlig godt se en fordel i, at kunne sende den til bageren/pizzafar/kiosken når der er travlt på kontoret, men jeg gider ikke en pizza hvor alt fyldet er smadret op i låget...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)