Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjener jeg ? .. iqmedier

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino .. 

har netværk hos iqmedier og har haft 2 annoncer på facebook kørene i snart 2dage .. 

men jeg ved ikke om jeg tjener nok fordi så er jo ikke meget værd ..

har sat mit "forbrug" på 80kr ,, og nu er det oppe på 145,xx kr  fordi jeg giver ca 4-6kr per klik 

men har fundet ud af at det kun er "leads" som giver penge ..  

inde på statistik som jeg kan se på min bruger på iqmedier  har jeg kun tjent 24kr..

da jeg får flere klik´ end leads  

skal jeg stoppe det og prøve noget andet ? 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 07:04

annoncerne skal jo hele tiden optimeres, og det er skide svært. det er ikke noget man lærer lige med det samme..

Men held og lykke med det! når du først mestrer det, kan du tjene rigtig gode penge på det..

Mvh Tobias.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:05

Sådan er det typisk. Det er kun lead kampagner, der må køres på facebook og derfor skal du heletiden optimere dine kampagner og vælge de 10-15 stykker ud, der giver den bedste indtjening.

Du skal lave dine annoncer sådan, at folk klikker på dem, hvis de finder varen interessant. Du skal fx ikke lave 'klik her og få en mio kr' og så er det en side, der sælger kaffemaskiner. Det vil give dig en masse dyre klik, men du vil ikke tjene en krone på det

Det kommer til at koste dig lidt penge indtil du har fundet den rette løsning og måde at køre kampagnerne på, så hvis du vil lære det, så må du ofre nogle penge på det.

så nej, du tjener pt ikke nok, da du faktisk taber penge på det :O)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)