Hejsa, Jeg vil meget gerne høre nogle meninger om min web-butik: Er shoppen nemt at finde rundt i selvom vi har over 3000 varenumre ? Burde vi bruge et flash banner på forsiden med skiftende produktinfo. (istedet for eksempelvis den reklame vi har for et aloevera produkt) ? Jeg glæder mig til at høre - hvad i synes ![]() |
kommentarer til min webshop
- 1
SUPER lækker side! - let og overskuelig. Jeg synes dog at ''bladene'' rundt om jeres butiksnavn (i banneret) burde være skarpere og ikke have den struktur som det sikkert er meningen den har fået med inspiration fra et virkeligt blad - på min skærm, 1280x800. |
Hej Lennart Jeg synes også, det er en rigtig flot side - overskuelig og i gode farver, der harmonerer med hinanden. Personligt synes jeg ikke, du skal have et flash banner - giver et uroligt indtryk. Held og lykke med shoppen. Mange hilsner Line |
Et skole-eksempel i en fin lille shop .. imo. Jeg er enig med Steenbeck, en så flot shop kunne godt bruge lidt bedre Logo og palette arbejde. Når du har fået lidt i kassen kunne du måske ofre lidt for at få lavet logoet rigtigt flot, og lidt farvekode valg som en generel palette. Dette kan så bruges let til alt PR materiale, visitkort, brevpapir, osv.. Din udtaleleser fra kunder måtte gerne have link til flere erfaringer. Specielt hvis du har overvejet at åbne for at brugere kan indsende deres erfaringer med produkterne direkte. Hvis du har tænkt dig at lave noget info, artikel agtigt feks med beskrivelse af Aloe som plante og virkningsområder, eller uddrag og kommentarer på undersøgelser mm, så kunne du evt lave det som en ekstra fane øverst på siden.. |
Rigtigt flot vareudvalg. Helt imponerende med alle de Yogi-teer. Jeg vidste slet ikke, der fandtes så mange (når der gør, kunne en æske med kun een af hver være en god idé, men det er noget helt andet). Jeg vender tilbage engang og shopper. Var egentlig også ved at tilmelde mig nyhedsmail, men syntes ca. en gang om ugen er rigelig, ligesom fremgangsmåden med først at tilmelde mailadresse for derefter at blive afkrævet for- og efternavn virker lidt besynderlig. Bemærk : |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Hej Lisbeth, Tak for din fine gennemgang af vores webshop ![]() Copyright er nu rettet til 2007 - dejligt at du lige så det. Omkring antallet af nyhedsbreve så er det også rettet til, da vi faktisk kun udsender 2 max 3 om måneden. |