Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarer til min webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg vil meget gerne høre nogle meninger om min web-butik:

Er shoppen nemt at finde rundt i selvom vi har over 3000 varenumre ?
Burde vi bruge et flash banner på forsiden med skiftende produktinfo.
(istedet for eksempelvis den reklame vi har for et aloevera produkt) ?

Jeg glæder mig til at høre - hvad i synes

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:06
SUPER lækker side! - let og overskuelig.

Jeg synes dog at ''bladene'' rundt om jeres butiksnavn (i banneret) burde være skarpere og ikke have den struktur som det sikkert er meningen den har fået med inspiration fra et virkeligt blad - på min skærm, 1280x800.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:08
Hej Lennart

Jeg synes også, det er en rigtig flot side - overskuelig og i gode farver, der harmonerer med hinanden.

Personligt synes jeg ikke, du skal have et flash banner - giver et uroligt indtryk.

Held og lykke med shoppen.

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:53
Super lækker shopdesign.. Kan nøjagtigt det det skal, og flot præsenteret.

Et skole-eksempel i en fin lille shop .. imo.

Jeg er enig med Steenbeck, en så flot shop kunne godt bruge lidt bedre Logo og palette arbejde.
Når du har fået lidt i kassen kunne du måske ofre lidt for at få lavet logoet rigtigt flot, og lidt farvekode valg som en generel palette. Dette kan så bruges let til alt PR materiale, visitkort, brevpapir, osv..

Din udtaleleser fra kunder måtte gerne have link til flere erfaringer. Specielt hvis du har overvejet at åbne for at brugere kan indsende deres erfaringer med produkterne direkte. Hvis du har tænkt dig at lave noget info, artikel agtigt feks med beskrivelse af Aloe som plante og virkningsområder, eller uddrag og kommentarer på undersøgelser mm, så kunne du evt lave det som en ekstra fane øverst på siden..

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:03

Rigtigt flot vareudvalg. Helt imponerende med alle de Yogi-teer. Jeg vidste slet ikke, der fandtes så mange (når der gør, kunne en æske med kun een af hver være en god idé, men det er noget helt andet). Jeg vender tilbage engang og shopper. Var egentlig også ved at tilmelde mig nyhedsmail, men syntes ca. en gang om ugen er rigelig, ligesom fremgangsmåden med først at tilmelde mailadresse for derefter at blive afkrævet for- og efternavn virker lidt besynderlig.

Jeg kan kun finde småting at påpege, men jeg bryder mig personligt ikke om den dystre mørkegrønne farve udenom eButikken, men det er jo smag og behag.

Desuden står der Copyright til kun 2006. Jeg syntes faktisk selv, det er besværligt at huske at rette hvert år, men hvis man skriver det på den måde, er der vel ingen vej udenom?

Herudover der der lidt dobbeltsskriverier vedr. Grønland og Fæøerne og så senere kun med bopæl i Danmark. Se nedenfor.

Men som sagt kun småting efter min mening.

Bemærk: Vi tilbyder ikke betaling via Efterkrav, og sender ikke til Grønland og Færøerne.

Levering

Vi sender normalt samme dag vi registrerer din indbetaling, og hvis ordren modtages inden kl. 16.00

Hvis din ordre indeholder varer vi ikke har på lager, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering.

Bemærk :
Vi Sælger kun til kunder med bopæl i Danmark.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:12
Dato: 21-03-2007 15:03:09
Forfatter: Lisbeth T. J.
Var egentlig også ved at tilmelde mig nyhedsmail, men syntes ca. en gang om ugen er rigelig,

Desuden står der Copyright til kun 2006. Jeg syntes faktisk selv, det er besværligt at huske at rette hvert år, men hvis man skriver det på den måde, er der vel ingen vej udenom?

Hej Lisbeth,

Tak for din fine gennemgang af vores webshop

Copyright er nu rettet til 2007 - dejligt at du lige så det.

Omkring antallet af nyhedsbreve så er det også rettet til, da vi faktisk kun udsender 2 max 3 om måneden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)