Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se hvad du har købt på fiverr.com ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har netop gennemført mit første køb på fiverr.com, og jeg må sige at jeg er positiv overrasket.

Jeg har bestilt en video til min forside på flyprislisten.dk 

Konceptet på fiverr.com er ganske enkelt - alle ydelser koster 5$, eller ca. 27 kr.

Videoen jeg har fået lavet er ret simpel, jeg skulle maile 'gutten' 11 billeder som han så kører igennem på hans ipad mens det optages af et kamera - efterfølgende har han lagt musik på filmen.

Det kan alle finde ud af, men for 5$ kan det ikke betale sig at bruge meget tid på det.

Hvad synes i om videoen ?

Hvad er jeres erfaring med fiverr.com ?

Må jeg se hvad i har købt ? (jeg går ud fra at der er andre der har prøvet konceptet)

mvh

Lars Kristensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:36

Jeg synes faktisk videoen er nice, og set i lyset af prisen er det en god handel, har ikke selv benyttet fiverr, men det kommer jeg helt sikkert til i løbet af sommeren :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:59

Jeg regner stærk med at benytte af service derind til min nye projekt :).. Rigtig god website, skal jeg nok benytte meget af i fremtiden..

Hvor lang tid var levering efter du havet betalt person pengene?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har også handlet video derinde ;p

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 18:02

Leveringen var ca. 8 timer efter betaling, så det kan vist ikke gøres meget hurtigere.

Man kan se på de forskellige tilbud hvor lang tid leveringen tager, det svinger fra 12 timer til 7 dage. 

Betaling og levering foregår gennem fiverr's hjemmeside.

Betaling er med paypal.

Filerne uploades og downloades via fiverr.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:18

Okay, kunne godt forstille mig leveringen var forskelle mellem person to person. Hvor meget har du handel derinde?. Når okay?, troede ikke man skulle oploade filene, på hjemmesiden..

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:28

Jeg har også brugt fiverr bl.a. til nogle ting på mine engelske hjemmesider. Det er et rigtig fedt koncept, og man kan få overraskende meget for 5 dollars!

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 18:33

Genialt koncept, som jeg ikke kendte til før nu. 

Jeg tror straks jeg vil prøve det Smile

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 19:05

Du får selvfølgelig en video og kan på den måde sige, at du bruger video på din side. Men en bladring med en pegefinger på nogle web-sider er ikke en optimal måde at bruge video-mediet på, efter min mening.

Jeg er meget mere til personlige videoer eller videoer, der viser, hvordan et produkt kan bruges eller viser mig, hvilken værdi, produktet giver.

Men det er billigt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:28

Har brugt Fiverr gennem et stykke tid, og har lige rundet de 70$ i indtjening, så det er en ganske fin lille ekstra å af indkomst. Og så er det skønt, da de penge ryger på Paypal, som evt. kan bruges til at erhverve nye domæner eller hosting Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)