Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ville starte på affiliate marketing søger gode råd

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at gøre som jeg skrev at du skulle..

- søg på affiliate marketing her på siden og på google..

hvis du venter 14 dage, og så læser en masse på de 14 dage vil du være meget bedre rustet!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:42

jeg ved det .. har pløjet nok sider igennem men det er ligsom ikke nybegynder snak de kommer med syntes jeg ikke.. derfor jeg spørger herinde ellers kunne man jo bare søge på google  :)

det stor spørgsmål er hvor jeg skal søge partnerskab henne hvis jeg ikke har en hjemmeside 

ellers ved jeg storset hvad det går ud på 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:36

00Andre:

jeg ved det .. har pløjet nok sider igennem men det er ligsom ikke nybegynder snak de kommer med syntes jeg ikke.. derfor jeg spørger herinde ellers kunne man jo bare søge på google  :)

det stor spørgsmål er hvor jeg skal søge partnerskab henne hvis jeg ikke har en hjemmeside 

ellers ved jeg storset hvad det går ud på 

Det kan du gøre alle steder. Så angiver du bare google eller facebook som hjemmeside...

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen André.

Som andre også skriver så syntes jeg også du skal finde noget som du interesserer dig for, ellers så kører man hurtigt død i det. Det har jeg i hvertfald selv været ude for.
Hvis du alligevel beslutter dig for at købe en hjemmeside så vil det ikke blive så dyrt som du måske tror. Du kan for 300-400 kr. købe et webhotel i et år plus et domæne i et år. Det kan du hurtigt tjene ind igen på et år hvis det bare går lidt godt for din affiliate side. :-) Hvis du ikke er så meget inde i det med hjemmesider vil jeg og 100% mange andre anbefale open source CMS systemet Wordpress.

Det kan du installere med et par simple kliks ved de fleste webhoteller. Det er lettere end man sådan lige tror. Hvis du vil have hjælp til at installere det hvis du vælger at købe et webhotel er du velkommen til at skrive en privatbesked til den tid, så skal jeg nok installere det for dig og forklare hvad jeg gjorde. :-)

Hvis du vil have din hjemmeside op på Google, hvilket er et ret stort must når man har en affiliate side vil jeg anbefale dig kraftigt at læse om søgemasineoptimering samtidigt med at du lærer mere og affiliate. Du kan selvfølgelig også betale dig fra det, men jeg vil helt sikkert sige at det er 100 gange sjovere at lære det selv og det er noget du altid ville kunne bruge til dine hjemmesider. Jo længere op på Google du kommer destro flere besøgende kommer forbi din side og jo flere penge kan du hive hjem, så det er bare med at klø på. Wink

Man kommer selvfølgelig ikke på første pladsen på side 1 fra dag til dag, det kan tage rigtig lang tid, men det er det værd! Både fordi du får flere besøgende men også fordi du lærer rigtig meget af det!

Google er også rigtig vild med unikke tekster, så hvis du fx. vælger at have en side om bokseudstyr så skriv en masse fede og brugbare artikler om det udstyr du linker til, hvor du nævner dine søgeord uden selvfølgelig at overdrive. Et eksempel på overdrivelse: "Velkommen til min side om bokseudstyr. Bokseudstyr siger du? Ja bokseudstyr. Bokseudstyr er et must når du vil være bokser, så skynd dig at køb noget bokseudstyr, for bokseudstyr er simpelthen et must. Bokseudstyr er ikke bare bokseudstyr, bokseudstyr er vigtige redskaber....blablabla", jeg tror du forstår pointen! Wink

Jeg håber du kan bruge min lille roman til noget og held og lykke med dit kommende projekt! :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:22

Hey Andre.

Du skaffer dig en hjemmeside, så ved jeg ikke hvor god du er til at kode eller om du er helt grøn på det område.

Men hvis du ikke selv kan finde ud af at kode sådan en, så lad en eller anden gøre det for dig. vær lige venlig og gå ind på e-Sorensen TV og send et video ønske til hvordan man laver en affiliate shop/side. Så skal jeg nok (når jeg får tid) lave en simpel video med hvordan det forgår.

Og ja din hjemmeside skal godkendes af en patner skab, som f.eks google, mikkelsenmedia, patnerads og euroads.

Håber det hjalp.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:47
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:50

Ken er du i familie med Kim Schultz ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:51

IværksætterGen:

Ken er du i familie med Kim Schultz ?

Nej

Mvh. Ken

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)