Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp masser af kunder i butikken, men ingen salg?????

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbnede min netbutik i mandags den 13 juni 2011. Der har gennemsnitlig været mellem 30 - 50 kunder hver dag, men ingen salg!!!

Hvad er der galt? www.sulaima.dk

Har tjek på google adwords, kommer på første side når jeg søger mine produkter!

Håber på feedback

På forhånd tak

Pia Larsen

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 19:49

Hej hvis du nu prøvede at bruge nogle interessante farver og noget der fanger øjet, har selv siddet og lavet dette, her er et link til min nyopstartede hjemmeside(ikke helt færdig)CoverFred.com

Prøv at tage et kig.

Det skal lige siges du ikke kan bruge min betalling endnu.

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 19:49

Hej

Personligt ville jeg stå af når jeg ser dette:

"Hent kundeprofil
Hvis du har handlet her før kan du blot nøjes med at indtaste din email og password, så genkender shoppen automatisk navn, adresse osv."

Jeg kan ikke finde ud af om man kan bestille nedenunder uden at oprette en profil, men uoverskueligheden i at skulle oprette profil får normalt mig til at gå ud igen.

Gør det mere tydeligt at man ikke behøver oprette profil men blot kan indtaste sin adresse.

Jeg ville fjerne det helt det med kundeprofil (i hvertfald indtil du har rigtig mange kunder der vender tilbage hele tiden.)

Håber du ka bruge det til noget.

Mvh. Thomas

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 19:51

jeg tror ikke du har beugt nok tid på den, da jeg både kan se at dine billeder ikke fanger øjet, forskellige farver, dette er syndt da jeg syntes det er nogle lækre produkter du sælger.

CoverFred

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:52

Lige et par enkelte ting jeg lagde mærke til... Din "bestil" knap, er lidt usynlig da den sidder sammen med 3 andre knapper... Gør den større, en anden farve, eller få den til at hoppe og danse... :) Den skal bare være tilgængelig hurtigt!

En anden ting er omkring dit tøj, der står ikke hvad størrelse det er. Det ville være en god ide at skrive hvor stor en small eller medium er.. Mål tøjet, og skriv mål på, når det er mærker som folk ikke kender så er de forbeholdne for at købe noget, når ikke de ved om det er en stor small eller lille medium...

Ud over det, så held og lykke med projektet... Jeg følger med på sidelinien, da jeg netop også går og bakser med en ide om en shop...

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 19:55

Hej Thomas

Tak for dit gode svar. Jeg må indrømme at jeg intet har ændret omkring topmenuen! Er faktisk i tvivl om jeg bare kan fjerne brugerprofilen uden at noget går helt galt???

Pia

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:58

Det kan være rigtig mange ting :)

Jeg kan lige nævne et par småting:

1 - På forsiden er der billeder af nogle fine produkter, Men ingen 'læg i kurv' knapper? Folk er dovne, husk det. Man skal aldrig være længere end ét klik fra at have lagt vare i kurven.

2 - Når man så finder sin vare, og trykker i kurv, så bliver den ikke engang lagt i kurven? Så skal man til at se en masse info om den. Hvis man ville se info om kjolen, havde man jo trykket på 'se mere'. Når man trykker på 'læg i kurv', forventer man jo at ens vare bliver lagt i kurv. (lav en popop hvor man vælger størrelse :) )

3 - tjek analytics for hvor det er folk hopper af siden. Man skal kende sine kunder ud og ind :)

4 - Prøv måske at snakke med en grafiker om at få et fedt design til siden. Jeg har hørt meget godt om Kim Dolleris som er at finde her på siden.

5 - Køb bogen e-pusher, Den giver virkelig meget. Ved godt det er mange penge, men jeg lover dig for at du får dem igen ;)

6 - Få evt. en 5-6 stykker til at gennemgå siden, Giv dem hver en opgave de skal løse. En opgave kunne f.eks. være: køb et bælte med nitter. Lad være med at hjælpe dem. Og derefter lyt til deres kritik, og brug kritikken, Det kan være svært ikke at forsvare sin side, det ved jeg, men husk at Det er trods alt dem der skal købe.

Jeg håber du kan bruge det her til noget. Og husk det er positivt ment alt sammen :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 19:59

Jeg har brugt rigtig meget tid Sad men tak for dit svar

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 20:01

Hvilken måde har du lavet hjemmesiden på?

exel

Dandomain

Anden webhotel?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:03

Billederne fanger ikke når de er sløret, man tror du vil skjule noget.
Der skal samtidig arbejdes meget mere med designet, da det ligner en standard dandomain skabelon du har brugt.

Jeg personligt, hader one size Wink
Så kan man heller ikke bytte hvis man ikke kan passe dem.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)