Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har lyst til at give feedback på www.superolivia.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Micael Baerens Hannibal:

Hej Mikael,

Jeg kan godt se der er forvirring med den hvide boks - det er her man indtaster ingredienserne. Jeg har rettet en anelse så det nok er mere tydeligt, men finder en løsning i løbet af weekenden :)

Og en "Om os side" ville nok også hjælpe.

Tak for dine kommentarer

jeg ville skrive indtast oplysninger derved ses , det hurtigere . Om jer side øverste og da det ikke kun skal være en forside nærmeste vis altså skal findes godt i google lav blog om emmet skriv lidt om indkøb spare tips og sundheds tips familie indkøb , ældre indkøb usund indkøb , fest indkøb , ja bloggen om alt omkring indkøb

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:26

Korrekt - hvor stort ville du slå det op? Jeg synes konceptet er rigtig godt og har mange idéer til det. Så ville blog høre, hvor langt du vil gå. Jeg har mange kommercielle vinkler på dit projekt, så man kunne tjene mange penge på.

Du kan jo sende mig en besked, hvis du er interesseret i et professionelt samarbejde - kender måske nogen, som kunne være interesseret - afhængig hvor langt du er og hvor avanceret det er, det du laver.

Jeg kunne for resten ikke se noget i "Vis min indkøbsliste" - sidder på Mac.

Toke Kruse

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 14:14

Det er nok helheden. Farven kan sagtens bruges men jeg ville nok skabe lidt mere dynamik på siden, ved at lave nogle linjer i layoutet og kombinere lidt flere farver. Den kunne fx. også godt trænge til nogle billeder. Lige nu flyder det hele lidt sammen efter min mening.

Du kunne måske også have et slogan i nærheden af logoet, der kort og præcist siger hvad siden handler om.

Håber du kan bruge mine input :)

Har du et budget kunne du med fordel få en grafiker/udvikler ind over, der kan lave noget rigtig fedt. Nu vil jeg selvfølgelig gerne selv tilbyde min ekspertise, men det er nu ikke det, der er baggrunden for mine forslag. I så fald kan du eventuelt også slå det op som en freelancer opgave.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)