Dog er jeg personligt ret træt af al den "Vi kvinder kan også"-mentalitet. Ja, gu kan I så. Det har I da forlængst bevist, og det er da de færreste mænd, der i dag betvivler det (inklusiv mig). Selv mange mænd fra de ældre generationer ser anderledes på kvinders gå-på-mod og resultatorienterede mentalitet i dag. Er det ikke på høje tid, at al den rødstrømpesnak lægges bag os?
Vi mænd tror på jer. Nu mangler vi bare, at mange flere kvinder rent faktisk tror på sig selv. For hvis de gjorde, så var det vel ikke nødvendigt gentagende gange at slå på "offerrollen"!?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Min nieche hedder selvstændige kvinder. Og jeg taler til min målgruppe. Andet er der ikke i det :-)
Men tak for, at du lige fik lyst til at dele dine tanker :-) Min roller er rådgiver og inspirator til, at kvinder får nemmere ved at sælge det, de brænder for. Det er mit produkt og mit koncept :-)
Det specielle er, at det nemlig fungerer i helheden. En anden tovholder på mit site fik mig i starten af året overbevidst om, at det ALDRIG ville kunne fungere visuelt at placere Facebook-knappen, uden at det ville gå ud over min grafiske identitet.
Pyh, godt det alligevel faldt på plads :-) Læringen er, at det er vigtigt IKKE at lade sig begrænse.
Tak for dine inputs. Min indgangsvinkel er altid KVALITET fremfor kvantitet.
Effekt, ja :-) Landingpage er allerede overvejet og valgt fra. Folk skal opleve DIREKTE, hvad de får. Ikke en masse snik-snak og pæn grafik :-) Smag og behag er jo forskellig :-)