Hvis du da er endt på den rigtige hjemmeside (he he...), så kan du af toppen afkode, at det drejer sig om Feminine Sales Power (det feminine salg) - og temaet er forretningsudvikling for kvinder.
Det skulle være til at læse og forstå :-)
Min freebie i nyhedsbrevet hedder "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse".
Jeg har rodet med den samme udfordring. Jeg er endt i den anden grøft som du kan se her.
Mine overvejelser var dels: Hvad ser bedst ud - men i højere grad; hvad giver flest relevante likes. Det herlige ved Facebook er netop det sociale. At der er 179 der synes om en given side siger ikke mig noget - hvis jeg til gengæld kunne se at nogle af mine venner synes godt om det, så betyder det meget mere.
Har det haft en effekt at du har fået facebookikonet på?
En anden løsning kunne også være et endnu mere disktet Facebook logo - og linke ind på den måde...
Og når vi er ved det - så overvej at få lavet en landingpage inde på FB hvor du forklarer hvad brugeren får ud af at følge dig. En anden løsning kunne være at placere et diskret facebook logo og linke over til din side på Facebook den vej.