| flere billeder hvad er lavet ,det er jo noget der håndlaves så vis hvad du kan , evt sæt oveni video på siden cvr nummer god ide det skaber troværdig og tror også flere folk vil henvende sig vis der er telefon nummer på siden. | 
På vej gennem junglen med min nye hjemmeside...
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
| Mange hilsner Pia | 
| Hej Pia. | 
Find den gamer mus der passer til dine behov.
| Kære alle Jeg tror efterhånden at jeg har samlet så meget info sammen så jeg kan bruge weekende på at rette til og kigge igennem - tak til alle foreløbig... Pia quistdesign.dk | 
| Kære alle Nu har jeg lavet en række ændringer bl.a. gjort produkterne mere synlige - mit næste skridt var webshop delen - men jeg er stadig lidt usikker på om paypall er det rigtige. Til gengæld går det fint med søgeoptimeringen - prøv fx at søge efter armbånd glasperler i google - første side... Mange hilsner Pia | 
| 
 Er du logget ud af google og slettet alle de ting man nu skal slette? For jeg kan ikke finde dig på de første 2-3 sider. Mht. shoppen/siden så går det virkelig den rigtige vej. Mvh | 
| Hej Kristian Jeg har nok lidt at lære - jeg har lige slettet cookies m.m. - og kan se at armbånd perler - kommer ind på side 4... Jeg prøvede lige med armbånd rosa glasperler i en tom firefox - nr. 1 - så et eller andet sted er jeg på vej.... Jeg har også her lidt at lære - tak fordi du gjorde opmærksom på det. Hilsen Pia | 

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger