Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qbic7 er MLM med Danmark som det første land!!! Se lige her....

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/23/2005 8:55:29 PM Forfatter: jesper N

 

Alle produkter har og vil have det til fælles at de er forud for sin tid og at de fleste er internet baserede. Netop nu lanceres SIP telefoni som er en helt ny verdensstandard inden for IP telefoni, flere generationer bedre end hvad der findes på markedet i dag, Livsforsikring UDEN helbredsattest, selv om man er fyldt 50 år!!(Assurandører tilknyttet), Rådgivning via abonnement.(Prof.Rådgivere tilknyttet) Alt sammen produkter som INGEN ANDRE udbyder i den form og flere andre spændende produkter kommer løbende til.

Qbic7 har også et helt unikt produkt som henvender sig til hele verden allerede nu: SMS kall, en helt ny teknologi som kræver en nærmere forklaring, hvilken du finder på www.qkall.com Håber ovenstående har besvaret dit spørgsmål, men i øvrigt er du altid velkommen til et informationsmøde Med venlig hilsen Jesper Norup

Allerede når du skriver, at I er flere generationer foran, hvad angår IP-telefoni, så kan jeg ikke lade være med at skrald grine. Det er så typisk MLM - I har noget, der er bedre end alt andet, og derfor skal det sælge på denne skumle måde.
Hvis I har et produkt, der er teknologisk foran fx. Skype, så må jeg klappe i hænderne og sige tillykke, men jeg tvivler dog stærkt på det.
Ang Qkall, så ville jeg personligt aldrig begynde at bruge tid på at sende en sms, for at sparer 5 øre på opkaldsafgiften - eller 20øre for den sags skyld, hvis jeg havde fri SMS...
 
Jeg er dog interesseret i at hører nærmere omkring jeres rådgivning. Hvis jeg for et lille månedligt beløb kan sparer advokaten og revisoren til min. 600kr i timen, så vil jeg da gerne være kunde, men igen så tror jeg næppe, at det er kompetent rådgivning, jeg ville få, men lad mig hører nærmere... 
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/1/2005 6:11:30 PM Forfatter: nse

Jeg er dog interesseret i at hører nærmere omkring jeres rådgivning. Hvis jeg for et lille månedligt beløb kan sparer advokaten og revisoren til min. 600kr i timen, så vil jeg da gerne være kunde, ..., men lad mig hører nærmere...

Ved ikke så meget om Qbic7 (har kun set deres online præsentation); men hvis ovenstående er tilfældet, så lad også mig høre nærmere!
 
mvh. Anton Roy 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nse og Anton Roy

Jeg kan jo ligeså godt svare jer begge med denne besked, da I i bund og grund kommer ind på det samme.
 
Men først mere specifikt til Nse så vil jeg nok også mene, at "generationer foran" måske er så meget sagt. Jeg tør slet ikke tænke på hvor telekommunikationen er henne til den tid - hvis vi selvfølgelig ikke har bombet os selv tilbage til urtiden (men det er en anden snak).
 
Jeg kan egentlig kun sige hvad angår dette, at Qbic7's kummunikationsværktøj ikke tænder mig synderligt meget. Jeg er tilfreds med, at det er et add-on produkt og ikke det konceptet er bygget på i hvert fald... ellers ville jeg ikke have arbejdet med Qbic7.
Qkall skulle efter sigende være ret teknologisk avanceret. Men det er ikke ord jeg kan stå inde for - som sagt, så er telekommunikationen altså bare ikke i min interesse. Min viden omkring dette er derfor også begrænset og dermed er det jo svært for mig at konkludere dette produkts teknologiske fordele fremfor så meget andet. - Hvad angår din beskrivelse af Qkall, så beskrivber det processen men ikke måden man benytter det på. Fakta er at man "sender" denne sms til en server der ringer begge linier op. Men det er jo ikke meningen at man "SENDER" en sms som sådan. Men ja der er tale om aktiveringen af en linie, der desuden bedst kan betale sig i forbindelse med udenlandsopkald. Men nok om det.
 
Det var jo rådgivningen vi skulle ind på og hvordan den del fungerer.
Hovedsagen er, at der med rådgivningsdelen er tale om formidlingen af en service på baggrund af de forskellige rådgiveres faglige kompatencer. Ideen er, at kvaliteten af denne rådgivning skal være optimal, men samtidig overkommelig prismæssigt. Så det man gør er i bund og grund det, som de store virksomheder kan. - Store og større virksomheder har (generelt) midlerne til at tilegne sig den relevante rådgivning til f.eks. at sikre den optimale og relevante drift og florering af firmaet. - Det er noget de har pga. firmaets kaliber og kapital.
Det som flere firmaer har gjort i USA og Canada og i ganske beskeden grad i Europa er, at en sammenslutning af rådgivere tilbyder deres service til en fælles masse af kunder, der alle via et simpelt abonnement "skaber en enhed". (Mange bække små). De forskellige rådgivere kan tilbyde deres service billigt til en større kundemasse, men spørgsmålet er selvfølgelig hvordan...?
 
Først og fremmest har det noget at gøre med, at en stor masse af kunder alle betaler en lille del og til sammen skaber en god vækst for rådgiverne. Men for at rådgiverne kan formidle den relevante service ud til kunderne, så mangler der nogle brikker i puslespillet.
Svaret er ganske simpelt - det er simpel internet kommunikation. Der findes allerede nu velfungerende firmaer, der via direkte kommunikation imellem rådgiver og kunde over internettet kan nedbringe behovet for en given rådgivers fysiske tilstedeværelse. Dette vil sige, at størstedelen af den rådgivning man har brug for foregår på denne måde og kan foregå på denne måde. - Så man samler meget af den rådgivning man har brug for og får styr på det via abonnementet og efterfølgende skal man f.eks bruge en rådgiver i 2 timer i stedet for 10 timer.

Kort sagt er fremgangsmåderne, programmerne og mulighederne for at formidle rådgivning på denne måde allerede blevet udviklet og det er dem som Qbic7 ønsker at formidle. Så hvis Qbic7 rent faktisk går hen og etablerer sig selv, så vil de kunne give almindelige mennesker og erhvervsdrivende af enhver art økonomisk, juridisk og professionel rådgivning for en ganske beskeden månedlig ydelse.
Bliver Qbic7 lanceret med dette rådgivningsprodukt, så vil de ikke bare sætte sig fast på markedet - de vil simpelthen skabe et nyt mark
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/2/2005 3:27:12 AM Forfatter: James
 Fakta er at man 'sender' denne sms til en server der ringer begge linier op. Men det er jo ikke meningen at man 'SENDER' en sms som sådan. Men ja der er tale om aktiveringen af en linie, der desuden bedst kan betale sig i forbindelse med udenlandsopkald.
 
 
Hmm... Opkaldsafgiften er den samme uanset, om du ringer til et indenlandsk eller udenlandsk nummer, og ideen med IP-telefoni er netop, at man kun skal betale indenrigstakst i det land, man ringer til, så jeg forstår ikke, hvorfor det bedst kan betale sig ved udenlandsopkald.
 
Det var jo rådgivningen vi skulle ind på og hvordan den del fungerer.
Hovedsagen er, at der med rådgivningsdelen er tale om formidlingen af en service på baggrund af de forskellige rådgiveres faglige kompatencer. Ideen er, at kvaliteten af denne rådgivning skal være optimal, men samtidig overkommelig prismæssigt. Så det man gør er i bund og grund det, som de store virksomheder kan. - Store og større virksomheder har (generelt) midlerne til at tilegne sig den relevante rådgivning til f.eks. at sikre den optimale og relevante drift og florering af firmaet. - Det er noget de har pga. firmaets kaliber og kapital.
Det som flere firmaer har gjort i USA og Canada og i ganske beskeden grad i Europa er, at en sammenslutning af rådgivere tilbyder deres service til en fælles masse af kunder, der alle via et simpelt abonnement "skaber en enhed". (Mange bække små). De forskellige rådgivere kan tilbyde deres service billigt til en større kundemasse, men spørgsmålet er selvfølgelig hvordan...?
 
Først og fremmest har det noget at gøre med, at en stor masse af kunder alle betaler en lille del og til sammen skaber en god vækst for rådgiverne. Men for at rådgiverne kan formidle den relevante service ud til kunderne, så mangler der nogle brikker i puslespillet.
Svaret er ganske simpelt - det er simpel internet kommunikation. Der findes allerede nu velfungerende firmaer, der via direkte kommunikation imellem rådgiver og kunde over internettet kan nedbringe behovet for en given rådgivers fysiske tilstedeværelse. Dette vil sige, at størstedelen af den rådgivning man har brug for foregår på denne måde og kan foregå på denne måde. - Så man samler meget af den rådgivning man har brug for og får styr på det via abonnementet og efterfølgende skal man f.eks bruge en rådgiver i 2 timer i stedet for 10 timer.
 
  
Kommunikation via internettet er det chat, mail og IP-telefoni, eller er det kun chat?
Jeg håber forhånbenligt, at du godt selv kan se, at du skal have nogle fandens hurtige rådgivere, hvis de skal løbe 5 gange hurtigere end alle andre etablerede rådgivere. Man behøves jo heller ikke holde møder hele tiden, men man kan bare gribe telefonen og ringe. Hvis jeres rådgivere ikke kommunikerer med kunderne over telefon, men kun via mail, så skal de godt nok også kunne skrive hurtigt.
Hvis jeg skulle benytte jeres tjeneste, så skulle det være på baggrund af kyndig rådgivning fra veluddannede personale. En startløn for en nyudklækket advokat er omkring de 30k/md - altså deromkring ligger minimumslønnen for advokater. Han skal så rende 5 gange hurtigere end alle andre i branchen, fordi I af en eller anden grund har stordriftfordele ved at have en masse rådgivere sammen. Det lyder jo åndssvagt...
 
 
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/2/2005 3:27:12 AM Forfatter: James

I mine øjne er hele Qbic7 konceptet skruet sammen omkring optimale besparelser og muligheder for folks økonomi. - Besparelse på rådgivningen der indbefatter; advokat-, revisions-, skatte-, mægler-, investerings-, finans- og ejendomsrådgivning. Opsparingmuligheder via Fortuna og de kommende investeringsmuligheder i Qbic7INVEST.

 
Jeg er slet ikke negativ overfor Qbic7 - så opdater mig endelig når serviceydelserne bliver implementeret. Jeg synes det lyder spændende.
 

Dat 12/2/2005 3:27:12 AM Forfatter: James

Det er sådan set også en af årsagerne til, at jeg har valgt dette firma. Jeg synes nemlig det ville være helt fint at formidle dette ud til de relevante mennesker

 
Jeg ved ikke hvordan du markedsfører din forretning - om det er på 'gammeldagsvis' med at slæbe dine venner og familie med til hoteller og møder omkring stuebordet. Jeg har langt fra revolutioneret MLM verdenen; men jeg markedsfører nu kun min forretning over Internettet, hvilket har gjort at min organisation vokser hver dag og jeg irriterer ingen - faktisk oplever jeg at folk ringer eller skriver til mig for at tegnes op i min forretning. Så hvis du vil have noget information om Internet MLM så send mig en mail.
 
mvh. Anton Roy
 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nse

Jeg kan ikke helt forstå, at du ikke kan se det tids- og resource besparende aspekt i at gøre det på denne måde. Jeg kan heller ikke helt forholde mig til din problemstilling når jeg allerede har meddelt, at disse fremgangsmåder allerede er udviklet og velfungerende...?
 
Der er jo noget der tyder på, at rådgiverne faktisk ikke skal bevæge sig hurtigere... tværtimod har de mulighed for at varetage flere kunders interesser pga. den tid der spares og folk har råd til at betale rådgivningen, fordi servicen kan formidles ud til flere kunder.
 
Nu er der næppe tale om et chatprogram hvor 100 kunder sidder og skyder en rådgiver i sænk med 1000 spørgsmål til professoren.
 
PS. Hvad angår telefonien har jeg jo et eller andet sted allerede svaret.
 
Mvh.
 
James
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton Roy

Det lyder for mig spændende at du med succes formidler din forretning over internettet. Især fordi jeg faktisk ikke har meget tiltro til at det kan gøres sådan særlig effektivt med mindre konceptet er designet til det.
Men i den forbindelse kunne det være spændende at høre hvordan du håndterer at arbejde på denne måde. Det kunne jo være et udemærket supplement til mine aktiviteter.
 
Hvad angår min håndtering af forretningen, så benytter jeg mig faktisk kun i meget lille grad af præsentationsmøderne. - I bund og grund ved jeg jo godt hvad det drejer sig om og når jeg hiver folk med til et møde efter de har snakket med mig, så siger de alle det samme: "Vi har jo hørt det hele før fra dig!"
 
Så møderne bruger jeg sådan set kun til at sætte den "professionelle hånd" på det sludder jeg sidder og lukker ud. - Jeg formidler sådan set bare forretningen som den er og det kan jeg gøre ligeså godt som vores mødeafholdere. - Så efter min mening er det mere hensigtsmæssigt at få den der face to face kontakt med folk og arbejde selvstændigt. Dette vil sige, at jeg ikke behøver folk til at formidle konceptet for mig.
 
Men jeg smider nok lige en privat meddelelse til dig og når Qbic7 bliver aktuel med rådgivningsproduktet skal jeg nok give lyd fra mig.
 
Mvh.
 
James
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg faldt lige over denne gamle og støvede tråd om Qbic7 og kom til at tænke på om det egentlig stadig eksistere, det er ihvertfald længe siden jeg har hørt noget fra dem.

 

Jeg synes egentlig det var meget sjovt at sidde igen og læse de lange diskutioner mig og James havde dengang, om Qbic7 bare var en døgnflue eller om det var det næste store hit  . Især når vi nu har en tråd kørende om hvad der bliver det næste store boom som jo slet ikke ligner det der var på vej dengang.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 10:22:43 Forfatter: Lougan
Hej jeg faldt lige over denne gamle og støvede tråd om Qbic7 og kom til at tænke på om det egentlig stadig eksistere, det er ihvertfald længe siden jeg har hørt noget fra dem.



Qbic7 har i den grad slukket lyset og lukket ned. Det er en længere udredning, men deres eventyr udi MLM branchen, var et tvivlsomt arrangement helt fra starten - og det viste sig også ret hurtigt at man tog helt fejl ved at investere både tid og penge i det network marketing selskab.

De gjorde sig godt i medierne - var hurtige til at mane i jorden at de "duftede" lidt for meget af det nogen vil kalde et firma der mindede om de historiske monumenter i Egypten. Det kan de takke Niels Ahlmann Olsen for - han havde rigtig godt fat i medierne.

Men Qbic7 er danset helt ud af dansegulvet - nogle tvivlsomme projekter, fejlinvesteringer og bare generel dårlige forretningsledelse blev deres fald.

De løsninger som reelt skulle danne grundlaget for forretningen kom aldrig på plads - istedet forsøgte de sig ud i noget telefoni (og det var jo ikke set før... doh!).

Al respekt skal de have - for det var et godt skud udi i et dansk network marketing eventyr - men nok endnu engang en lærestreg i at ikke alt hvad den gamle Nu-Skin baron (og Lexxus promoter) fra Denver, Colorado rører ved et guld ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 04-04-2007 10:22:43 Forfatter: Lougan


Hej jeg faldt lige over denne gamle og støvede tråd om Qbic7 og kom til at tænke på om det egentlig stadig eksistere, det er ihvertfald længe siden jeg har hørt noget fra dem.


Jeg synes egentlig det var meget sjovt at sidde igen og læse de lange diskutioner mig og James havde dengang, om Qbic7 bare var en døgnflue eller om det var det næste store hit . Især når vi nu har en tråd kørende om hvad der bliver det næste store boom som jo slet ikke ligner det der var på vej dengang.



Hej Lougan

 

Ja det er da godt nok en gammel tråd du fandt frem. ;)

Det er længe siden jeg selv droppede min deltagen i Qbic7 og årsagen er ret simpel. - Jeg blev træt af at vente på mainstream-produktet. - Og jeg blev træt af, at se alle mulige andre produktmoduler tage form inden selve grundideen overhovedet blev født.

Jeg blev selv lidt overrasket over at se, at www.qbic7.com siden stadig er oppe. På den kan man se hvad jeg mener:

Der er Qzave, Qkall, Condecco, Danish Design Group, Qbic7 Racing Club og på beding var også en produktgruppe kaldet Qbic7 Invest.

Ingen af disse har noget af gøre med det der efter min mening gjorde Qbic7 interessant; nemlig det planlagte rådgivnings produkt.

Jeg tror at mange ligesom jeg undrede sig over, hvorfor der blev spillet på så mangeheste på een gang. Underligt er det også, at bonussystemet ikke blev søgt omstruktureret; for der var tilsyneladende plads nok til at droppe prisen på pakkerne markant og køre videre på samme grundide. - For det blev med tiden ret tydeligt, at folk ikke kunne håndtere at skulle formidle forhandlerpakker til 8000 kroner stykket og det er jo forståeligt nok. - Kundepakkerne var billigere, men ikke relevante uden mainstream produktet... Så det var svært at arbejde med.

Så det var jo nok en kombination af flere ting der gjorde udfaldet.
Pakkerne var for dyre..
Produktmodulerne var for mange og for spredte.
De valgte at lancere sig i Danmark.
Mainstreamproduktet blev sat på venteliste til fordel for alle mulige andre ting: bl.a. telefonien som aldrig faldt i min interesse (som Lasse også hentyder til; hvor originalt er det lige?).
Der er sikkert flere andre ting, som har gjort det... Jeg ved det ikke, for det er som sagt en rum tid siden jeg har ladet mig opdatere.

Det seneste nye jeg kan huske og berette om var, at Qbic7 havde et sponsorat med Ronnie Bremer i forbindelse med Champ Car hvor han skulle deltage i en Qbic7 racer. Men Ronnie Bremer kom aldrig med af årsager jeg ikke kan huske og så var det løb vist kørt.

Så alt i alt var Qbic7 da et spændende koncept og personligt lærte jeg meget i den tid jeg var med. Men jeg er glad for, at jeg fik trukket mig ud da jeg gjorde og skulle jeg have gjort noget om; så havde jeg trukket mig ud noget før.

MEN jeg synes stadig, at selve grundideen er en god ide. Det har i og for sig ikke ændret sig... Men det bliver ikke Qbic7 der kommer til at levere det. :)


Mvh.

James

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)