Hvis du kan få et godt partiprogram, der tiltaler danskere med udlandsk baggrund ser jeg store muligheder for at få mandater i folketinget. Danmark trænger til nye partier, da de eksisterende jo ikke er troværdige. Og specielt på udlændingeområdet halter Danmark jo gevaldigt efter andre europæiske lande.
Det kræver et større arbejde, men når programmet er sat, kan du jo starte med en facebook-gruppe og se hvad der sker.
Nationalistisk folkeparti hedder det nye parti der stiller op til valget. De vil prøve at smide alle ikke danskere ud af Danmark. Det bliver interessant hvis deres ord kommer igennem, så forbliver der kun 500.000 mennesker i dk, som har en ren dansk blod....
Det der er forhåbentligt en forsinket Aprilsnar? Ingen mennesker kan ytre noget så biiiiiiiiiiiiip forhåbentligt?
Ellers vil jeg gerne høre diffinationen på en dansker? Er det, når man kan dokumentere, at ens familie 100 generationer tilbage har været vikinger? Eller skal man kunne fremvise stentavler + økser/andet sten våben fra stenalderen, samt boplads, hvor ens familie boede under istiden?
Og hvor vil dette biiiiiiiiiiiiiiiiiiip parti udvise folk til? Månen eller Mars? Her er virkelig nogle, som overgår DF i retardo forslag... Jeg er rystet!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.