Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt parti, vil du være med?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en rigtig god idé!

Hvis du kan få et godt partiprogram, der tiltaler danskere med udlandsk baggrund ser jeg store muligheder for at få mandater i folketinget. Danmark trænger til nye partier, da de eksisterende jo ikke er troværdige. Og specielt på udlændingeområdet halter Danmark jo gevaldigt efter andre europæiske lande.

Det kræver et større arbejde, men når programmet er sat, kan du jo starte med en facebook-gruppe og se hvad der sker.

Held og lykke med projektet!

mvh

klaus

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:28

du kan jo starte med at fortælle os hvad der er på dagsordnen???

hvilke mærkesager har i osv osv så kommer stemmerne efterfølgene

og ikke omvendt, vi er jo ikke et eller andet østeuropæisk bananrepublik hvor tingene gøres omvendt

stem på mig og få af vide BAGEFTER hvad vi står for den holder jo ikke

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Min sekræter er ved at udarbejde en udkast til parti program, evt mål, værdier, mission...

ang, facebook gruppe- hvad er bedst i like siden eller at man godkender alle som venner?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:34

i like for der er ingen brgrænsning på som der er med den anden og er på 5000 personer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:51

parterapeuten:

Nationalistisk folkeparti hedder det nye parti der stiller op til valget. De vil prøve at smide alle ikke danskere ud af Danmark. Det bliver interessant hvis deres ord kommer igennem, så forbliver der kun 500.000 mennesker i dk, som har en ren dansk blod....

Det der er forhåbentligt en forsinket Aprilsnar? Ingen mennesker kan ytre noget så biiiiiiiiiiiiip forhåbentligt?

Ellers vil jeg gerne høre diffinationen på en dansker? Er det, når man kan dokumentere, at ens familie 100 generationer tilbage har været vikinger? Eller skal man kunne fremvise stentavler + økser/andet sten våben fra stenalderen, samt boplads, hvor ens familie boede under istiden?

Og hvor vil dette biiiiiiiiiiiiiiiiiiip parti udvise folk til? Månen eller Mars?
Her er virkelig nogle, som overgår DF i retardo forslag... Jeg er rystet!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:28

Varion Lavenergi Vinduer:

tror du har misforstået meningen med parterapeutens parti: Hun vil netop IKKE have et nationalistisk parti

Jeg har ik misforstået noget... Jeg stillede spørgsmål til det afsnit over min besvarelse...

Jeg ved godt, at det ik er trådstarters parti eller partiplaner ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)