Nationalistisk folkeparti hedder det nye parti der stiller op til valget. De vil prøve at smide alle ikke danskere ud af Danmark. Det bliver interessant hvis deres ord kommer igennem, så forbliver der kun 500.000 mennesker i dk, som har en ren dansk blod....
I lang tid overvejede jeg at oprette et parti, og jeg kan se at det er nu!Jeg oprettet et udlændinge parti. Jeg er selv med dansk pas og opvokset her i dk, men stammer fra Litauen, er konservativ og kæmper meget for de danske værdier.Dk er mit land nu, og jeg mener at dk skal beskyttes og bevares som den er!For vi alle har det godt!
Men hvordan starter jeg et nyt parti. Navnet er på plads... den skal hedder udlændinge partiet? eller?Nu skal jeg samle 5000 der vil stemme på mig , det er sådan set også næsten klaret ;), men havd gør jeg så nu?
til de andre, jeg har besluttet mig at skyde projektet i gang, så hvis nogle vil gerne give en underskrift eller hjælpe med indsamling af underskrifter skriv til mig
til de andre, jeg har besluttet mig at skyde projektet i gang, så hvis nogle vil gerne give en underskrift eller hjælpe med indsamling af underskrifter skriv til mig
L
Hvorfor sætte underskrift på noget man ikke ved hvad er. Det er da at gamble at sætte underskrift på noget, for så senere at finde ud af hvad det er. Udlændingeparti kan være et vidt begreb.
Du må omstille dig, hvis du vil ha´ indflydelse og stemmer.