Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger partner til opstart af flere virksomheder - søger web programmør

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg tror jeg har ytret mig uforståeligt. Beklager.

Når du skriver nedenstående

DesignYOU:
Nu får jeg heldigvis henvendelser fra firmaer som har kapital til at betale for mine ydelser ellers kan jeg jo ikke leve ;)

Er det jo igen en ydelse der bliver bestilt, det var ikke det jeg mente. Jeg tænkte udelukkende på det at starte et firma eller projekt op sammen.

DesignYOU:
Så nej det er ikke altid sådan, der findes faktisk folk, firmaer osv som har kapital til at stable en ide på benene.

Starter man noget sammen, er det ofte at der ikke er til lønnen. Ikke altid, slet ikke. Derfor skrev jeg også "måske, måske ikke". Men der kan jo sagtens være penge til husleje, revisor, servere, biler og mange andre ydelser som fx. hjemmeside.

Jeg kender ikke trådstarter, eller dennes ide, og nu tror jeg bare at jeg stille og roligt bakker ud af denne tråd:-).

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:01

Hej Superior

Du må gerne lige smide din mail i en PM eller på jtp@tpsolution.dk da din mail ikke virker.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:09

øhh - tja på mig lyder det/ser det altså ud til at være lidt af et fupindlæg. Stave/ordfejl fra en bankmand og en mail der ikke virker.

Og så et holdingselskab med en @gmail - hmmm

stig

Fra Marbella
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:03

Hej Stig.

Tror du tager grueligt fejl. Er en person som har mange jern i ilden og derfor når jeg desværre ikke at skrive indlæg hele tiden. Men forsøger at følge med.

kan ikke helt forstå, at ikke at min mail ikke virker!! Har derfor prøvet, at sende fra min private mail og modtager heller intet.

En af de kommende dage, slår jeg en ny mailadresse op her. Som i er velkommen til, at skrive til.

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Superior:
Er en person som har mange jern i ilden og derfor når jeg desværre ikke at skrive indlæg hele tiden. Men forsøger at følge med.

Her mener jeg det må være et prioritets spørgsmål, hvis jeg er meget travl opretter jeg ikke en så vigtig tråd, så må man vente til man kan overskue det ;)

Superior:
En af de kommende dage, slår jeg en ny mailadresse op her. Som i er velkommen til, at skrive til.

Husk nu når du kommer med den at svare dem der skriver til dig, hvis du heller ikke har tid til det vil det virke useriøst.

Bare et par gode råd med på vejen ;)

Forsat god dag

/allan

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:42

Ok - men prøv lige at se hvad du skriver og sammenhold så med hvad du skriver om dig selv i din profil mv.

Beklager hvis jeg har bedømt dig forkert.

mvh stig

Fra Marbella
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:14

Så er der igen, kommet gang i emailen.  Så send endelige en PB, så kan vi se på mulighederne.

E-MAIL: mjmholdingfirm@gmail.com

Mvh. Martin

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 23:30

Kunne nu godt tænke mig at hører lidt om dine idér og hvad det er, at du gerne vil have en webprogrammør til at udvikle?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)