Hej Aminoer |
Ja, det er der. :-)
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Ja, det er der. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Og nu har du tilmed fået indekseret din profil uden at smide et spammy indlæg på Newz. Well done. |
![]() |
Nu er det sådan, at hvis jeg kommenterer på forummet eller nyheder på news.dk, så henviser min kommentar til min profil HVOR mit link til Twilight Danmark er.
|
Jo flere indgående links der er til en side, som linker til din hjemmeside, desto mere værdi sender linket også videre til din hjemmeside. Man kan styrke eksisterende links ved at link til dem andre steder fra - det er er specielt godt hvis man er løbet tør for ideer, eller det er i det hele taget godt :) |
Pas nu på med at dele sådan noget, for begynder alle Aminoer nu at skrive ligegyldige indlæg på Newz, så ryger der nok snart nofollow på... |
Sasa, nu har du efterhånden spurgt om det flere gange her på amino (godt nok andre domæner, men samme spørgsmål). Du er velkommen til at smide en mail over amino eller til andreas snabela linde-media.dk, hvis du har spørgsmål vdr. dofollow. Det er skide irriterende for de pågældende hjemmesider, hvis de kommer til at opleve problemer med spam pga. et indlæg her fra amino. |
Det kan da ikke være mit ansvar, at andre fjolser begynder at spamme? |