Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på wordpress søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger - i første omgang - overslag på pris og tid for en ny infoside.

Jeg har nogle punkter som skal være med;

- opsat/klargjort til salg af e-bøger

- betaling med dankort og kreditkort

- tilmelding til nyhedsmail

- tilmelding til facebook ( fanside)

Herudover er det meningen siden skal bestå af en lang række infosider m/ billeder.

Det er altså opsætning, design, optimering mv. jeg søger tilbud på.

Hvis du har behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at smide en mail på

jesper@sliknet.dk eller tel. 25 614 614.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

vi vil godt kunne lave det du søger for små 1500-2000 kroner afhængig af designets funktioner.. :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skal i gang med en lille WordPress nicheshop-løsning som du kan læse om her:

http://www.amino.dk/forums/t/127825.aspx

Der vil bl.a. være mulighed for at sælge digitale produkter og oprette infosider og vha shortcodes vise enkelte produkter på dine inforsider, for på den måde at lave din SEO virkelig målrettet.

Vi kan dog ikke ligesom Andreas opsætte en komplet side med shop og betalingsløsning for 2000,- men hvis prisen ikke er den eneste faktor du vælger ud fra er du velkommen til at skrive en PB til mig eller ringe på 36 96 51 36 (9-15) på mandag så vi kan tale om dine muligheder.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne anbefale Webcoders de ved hvad de laver ;)

Thomas Frost:
Vi kan dog ikke ligesom Andreas opsætte en komplet side med shop og betalingsløsning for 2000,-

Det lyder næsten for godt til at være sandt men ved jo aldrig ;)

/allan

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:31

Mange tak for henvendelserne - jeg får lige kigget på det.

Prisen er ikke ( alt ) afgørende , men at de opgaver siden skal indeholde kan leveres.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:42

Hej Jesper !

Hel do lykke med din research, der er en svær nød og knække.

YesMen jeg kan da godt anbefale dig webcoders og Thomas frost længere oppe i tråden. Denne har hjulpet mig med www.raad-mal.dk , som ikke er færdig, men jeg har ikke haft tid selv for øjeblikket.

Jeg synes at de virker kompetente og meget fleksible, og også rimelige med priserne, selvom de ikke er de billigste.

Selv har jeg mødt mange skuffelser i dette marked, og selv om jeg ikke er færdig hos www.webcoders.dk løber jeg gerne "risikoen" ved at anbefale dem på nuværende tidspunkt.

WinkDet kunne være vi kunne få lidt "kvantumrabat/aminorabat" tilkoblet lidt geografisk rabat.

God pinse.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. jeg tør da godt i et åben forum fortælle at sidste måned (maj) har jeg direkte på hjemmesiden haft 12 henvendelser, hvor jeg fortsat er i dialog/igang med malerarbejde med de 10 af dem. Det er vel meget godt for et lille firma ?, og beskæftiger mig efterhånden med 90 % af min omsætning. det er ihvertfald mere indbringende end diverse telefonbøger m.m.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:32

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er vel meget godt for et lille firma ?, og beskæftiger mig efterhånden med 90 % af min omsætning. det er ihvertfald mere indbringende end diverse telefonbøger m.m.

Ja da, det er da væsentligt mere end du sikkert har oplevet fra diverse andre medier, som adwords, telefonbøgerne osv...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Jeg har tidligere med stor succes brugt Brian Brandt. Han er go' -- og kender e-bogsmarkedet ud og ind (driver selv et forlag).

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:55

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
YesMen jeg kan da godt anbefale dig webcoders og Thomas frost længere oppe i tråden. Denne har hjulpet mig med www.raad-mal.dk , som ikke er færdig, men jeg har ikke haft tid selv for øjeblikket.

Tak for anbefalingenYes Det skal siges at det ikke er os der har lavet siden, men vi har rettet en masse kodefejl og ændret lidt på strukturen og lavet noget SEO så Ib er kommet op på side 1 på Google med en del termer omkring hans forretningsområde.

Jeg glæder mig til vi skal arbejde videre når du er kommet lidt i bund med alle de opgaver du går og roder med nu Big Smile Måske vi kan sikre du har lige så meget at lave til vinter Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:23

Thomas Frost:
Tak for anbefalingenYes Det skal siges at det ikke er os der har lavet siden, men vi har rettet en masse kodefejl og ændret lidt på strukturen og lavet noget SEO så Ib er kommet op på side 1 på Google med en del termer omkring hans forretningsområde.

WinkNå Thomas nu ansvarsfraskriver du dig, eller er det bare udseendet/design du ikke er tilfreds med ?

Nå "spøg" til side.

Jeg tror at trådstarter - Jesper også læser med på "sidelineien" herinde. Det vi andre i nogle situationer skulle have gjort noget bedre.

Det jeg ihvertfald kan erfare er, at "eksperter" i synlighed eller SEO eller hvad de nu kalder sig på Amino ? skal man passe på !!!!

Ja SEO er effektfuld og kan være meget bedre end andre medier som f.eks. Adwords, teelfonbøger m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)