Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er du mest træt af ved din webshopløsning - erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

Vi er så småt ved at udvikle vores eget WordPress plug-in til mindre Webshops, og vi vil gerne høre dine bedste råd i den forbindelse. De ting vi har overvejet indtil nu er bl.a.:

• SEO optimeret fra start - ingen DC content selvom et produtk ligger i flere kategorier.
  • Produktinfo øverst på siden når man ser den uden CSS (så Google ser produktinfoen først når den læser siden).
  • Mulighed for selv at vælge URL til produkter
  • H-tags sat korrekt fra start.
  • Mulighed for noindex-tag på hvert produkt (hvis man har en masse ens produkttekster og ikke ønsker at skrive unik produkttekst, men stadig ønsker at undgå DC content. 
  • Mulighed for at lægge artikler på siden og vha shortcodes linke til bestemte produkter (så man får en lækker produktvisning i artiklen uden at skulle sætte andet end en shortcode ind).
  • Mulighed for at sælge både fysiske og digitale produkter. Til digitale produkter laves mulighed for download af sample.
  • Forhandler login så man kan differentiere priserne.

Hvad er du mest træt af ved din nuværende ehandels-løsning?

Hvis du allerede har en shop, eventuelt en shopløsning hos en af de store f,eks, Scannet vil jeg utroligt gerne høre hvad du mangler mest i din shop eller hvad der irriterer dig mest ved din nuværende løsning. Vi kommer nok ikke til at konkurrere med Scannet da vi ønsker at lave en mindre mere niche-agtig shopløsning der til gengæld er super godt SEO optimeret, men jeg vil stadig gerne høre dine inputs.

Hvad skal en shop indeholde af funktioner for at tilfredsstille dig? - Lad mig høre dine ideer! Skyd løs!

På forhånd tak til alle der vil deltage med inputs til projektet.

Med venlig hilsen Thomas Frost

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)