ps. Jeg er selv overvægtig, taler jysk, bander, råber af folk , bagtaler kunderne, går i afrevne cowboybukser og t-shirt til vigtige møder, går med ørering og tanken om at blive tatoveret er mig bestemt heller ikke fjern ... og hvis du kommer uanmeldt på besøg risikerer du at jeg render nøgen rundt i lejligheden. Så jeg prøver bestemt ikke på at være hellig her ;) |
Simon Thougaard Frandsen:De unge er fuldstændig ligeglad om du har dødningehoveder tatoveret eller horn i panden.
Tænker du unge generelt, eller unge i en bestemt branche?
Hvis det er unge generelt er jeg langt fra enig, selvom jeg gerne medgiver at mange unge er mere tolerante. Men at de alle er ligeglade, holder på ingen måde. Det kan bestemt have betydning for den enkelte, om en anden person har tatoveringer, horn eller piercinger m.m.
Personligt står jeg af overfor tatoveringer i hovedet og piercinger i øjenbrynet og næsen. Jeg synes det sender nogle meget klare signaler, og det er ikke noget jeg finder tiltalende.
Som arbejdsgiver vil det være en blanding af min personlige smag, samt den funktion vedkommende skal ansættes i, der bliver afgørende. Jeg er ikke afvisende overfor tatoveringer, og synes faktisk at der findes mange fede af slagsen, men som mange andre, er jeg tilhænger af at de skal kunne dækkes til, eftersom der ikke er nogen grund til at give sig selv flere ulemper end højst nødvendigt.