Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

On-line bestilling & betaling

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Apr 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,fficeffice" />

Vi er ved at undersøge muligheden for at etablere en online bestillings- og betalingsservice, med efterfølgende egen-afhentning af mad fra Karrysutra (www.karrysutra.dk).

Nogen anbefalinger til et enkelt og godt system (KISS princippet) med en god reference? Erfaringer/Gode råd/faldgrupper, som skal undgås?

 Modellen er tænkt således:

1)       Kunden sammensætter sin menu i en indkøbskurv.

2)       Vælger tidspunkt for afhentning

3)       Systemet bekræfter eller returnerer med et tidspunkt med +/- 5 min. slop-tid

4)       Kunden annullerer eller accepterer

5)       Kunden betaler med kredit-kort

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anjum

Godt at se dig

Så venner, kan i ikke lige hjælpe min gode ven Anjum. Der må være nogle af jer der kan levere sådan et system eller kender nogen der kan.

Dbh Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mjoooh, men ...... det er jo ikke sådan et system der lige laver sig selv.

Hvis Anjum er lidt fiks på fingrene eller har den berømte, webinteresserede fætter, som kan lave websites og spille mobildisko til halv pris (sort), så kunne han i løbet af nogle dage sætte et system op med det system, jeg bruger til mine sites.

Joomla!

Anjum (eller fætteren) kan stort set finde svar på alt her: http://forum.joomla.org/index.php/board,16.0.html

Good luck and hot curry! :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal STRAKS understrege at det med "fætteren til halv pris" osv. IKKE er ment racistisk - det kunne muligvis godt opfattes sådan!

Jeg skriver det fordi vi inden for webbranchen ofte hører om kunder, som ikke kan forstå at prisen på sådan og sådan koster noget fordi kunden "da har en fætter, som kan sådan noget og han skal jo ikke have regning på det".

Håber jeg kom eventuelle misforståelser i forkøbet!!

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anjum

Et sådant system, ville kunne laves som udbygning til jeres nuværende hjemmeside, så der bliver en e-handels-del.
 
Bestillinger kan sendes til e-mail adresser, mobiltelefoner (SMS), eller via en fax.
Der vil dog være visse fordele i at have en PC i butikken med bredbåndsforbindelse, også i forbindelse med vedligeholdelse og administration.
 
Udvidelserne du beskriver er vil ikke være noget problem, senere hen, vil du måske finde det relevant at integrere systemet, i Jeres økonomistyringssystem, hvilket i nogle tilfælde kan blive en større omgang.
 
Tag evt. et kig på: http://www.textusweb.com/ProductDetails.aspx?productID=7 - der kan du evt. også tage direkte kontakt fra...
 
Det er en lidt større omgang, som kræver nøje planlægning, kravsspecifikation m.m.
Fra København
Tilmeldt 5. Apr 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi drenge,

Tak for hurtig indspark.
 
Har tjekket jeres links, og det er mere i retning af Martin''s, men sms og email notifikationer er svære at administrere, da det vil beslaglægge en person, og have en hvis risiko for at blive overset når det går stærkt.
 
Mere i retning af en printer med etikketter, hvor godkendte on-line bestillinger fortløbende tikker ind -
 
Ciao,
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anjum

Jeg kan huske min gamle makker Kasper Larsen snakkede med et firma der netop havde sådan en løsning til salg. Jeg hører ham lige.

Dbh Martin
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-)

 
ja jeg snakkede med nogen der havde lavet et system. Men de har solgt systemet til just-eat.dk.
 
jeg skal nok lige holde øje .-)
 
 
mvh
 
kasper
 
 
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
var lige ved at sige "just-eat" - har du tænkt på at lave en aftale med dem?

www.onapp.com

Tilmeldt 15. Sep 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anjum,

Jeg tænkte også umiddelbart Just-Eat uden at kende det store til deres produkt og omkostning. Du kan selvfølgelig også få lavet etselvstændigt system, det burde der som udgangspunkt ikke ligge mere end 20-30 timer i. Hertil kommer så omkostning til PBS, Betalingsgateway og evt. adsl og computer.
 
Michael
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)