Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

On-line bestilling & betaling

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anjum!

Det lyder spændende med jeres online bestillings- og betalingsservice.
 
Jeg tror dog det vil være nærmest umuligt at finde et standardsystem der kan opfylde jeres behov til fulde. Hvis det skulle lykkes, skal systemet givetvis tilpasses en del og derfor vil jeg i stedet anbefale jer at få udviklet et system specielt til jeres behov.
 
Hvis I ønsker det, vil jeg gerne hjælpe med valg af system og en nærmere undersøgelse af mulighederne - ganske uforpligtende. Vi vil selvfølgelig også gerne være behjælpelig med at udvikle systemet til jer. Send mig en PM eller en mail på kma(a)moskjaer.dk, hvis det er noget vi skal snakke nærmere om.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan selvfølgelig også få lavet en selvstændigt system, det burde der som udgangspunkt ikke ligge mere end 20-30 timer i.


Jeg er lige nødt til at sige det her:
20-30 timer for et system af den kaliber (man kan jo sagtens sammenligne/sidestille med Just-Eat) er fuldstændig hen i vejret og grænser sig til det groteske.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 15. Sep 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
FEY: Læser du mellem linier eller hvad ? Der er ingen steder der står at du får et system som JustEat for 20-30 ! 20-30 timer er for et system som lever op til de meget simple krav at folk kan sammensætte et valg af mad, angive leveringsspecifikationer og evt. betale for maden - det er da ikke at bygge en rumraket eller hvad
 
Michael
 
 
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah, nu nævnte du jo selv Just-Eat i dit indlæg. Derfor var det nærliggende at tro det var det du mente. Du gav i hvert fald ikke anledning til andet :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 
Tak for de meget konstruktive og gode forslag og henvisninger, som vi vil arbejde videre med.
 
Det overrasker mig at et sådant system egentlig ikke allerede er implementeret - der er en hel del lige ved og næsten. Nu havde jeg også en yderst nyttig ping-pong med Matin Vicevært her forleden (tak for sidst for øvrigt :)), som vi også lige vil fordøje.
 
For lige at lukke den der med 20-30 timer, så er vi natuligvis klar over, at et system med den reliability, som vi eftersøger, ikke er gratis! Af egen erfaring vides, at ting koster, sådan er det bare, og heldigvis for det.
 
Vores opgave ligger i at vurdere, om et bæredygtigt system kan implementeres, og om udbytte og investering hænger sammen. Vi gider ike at gøre det for pop''ens skyld, hvis I forstår hvad jeg mener.
 
Vi er blevet inviteret af Just-Eat, men deres koncept er at de leverer på vores vegne. Grunden til at vi ikke har lavet en aftale med dem er vores usikkerhed med hvordan leveringssikkerheden er. Desuden ønsker vi at bestillingerne skal ske fra vores hjemmeside, og ikke fra en stor markedsplads.
 
Men det kunne være en idé at prøve dem af!
 
Kasper, hører gerne fra dig såfremt du kommer frem til noget.
 
Ciao,
 
 
 
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Anjum: Det overrasker mig at et sådant system egentlig ikke allerede er implementeret - der er en hel del lige ved og næsten. Nu havde jeg også en yderst nyttig ping-pong med Matin Vicevært her forleden (tak for sidst for øvrigt :)), som vi også lige vil fordøje.

Hej Anjum!

Faktisk er systemet/løsningen allerede lavet og i øjeblikket tilbudt som en web-service af mit firma.

Jeg håber at du via min hjemmeside selv kan finde ud af det. Ellers sender du en e-mail til mig, hvis du har brug for nogen hjælp. Jeg kan bl.a. hjælpe dig med at oprette en netbutik samt at taste/sætte varer/oplysninger inde i den. Du kan derefter logge dig inde på din netbutik og prøver at sende nogle odrer afsted. Din netbutik vil opsættes til at ordrerne automatisk printes ud i huset, hvis du har en printer forbundet med din PC.

Jeg vil være sikker på du bliver meget tilfreds med systemet, efter du vil have brugt det i et stykke tid.

Chuuuuu

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anjum,

Normalt er det rest. egen logistik der foregår på Just-eat.dk - Vi har dog i storkbh. en ekstra service hvis rest. ikke har deres egne biler... jeg foreslår at du tager en snak med Jesper J. på 28878507 og får en snak om hvilke muligheder der er på Just-eat.dk
 
Mvh.
 
Jesper Buch
Just-eat.dk
 

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)