Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige varepartier.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Billige varepartier købes og sælges.

Hvad vi ikke har, kan vi som regel skaffe. Lige nu ca. 5 paller med kunst, make-up, mobiludstyr, tasker, bælter og meget andet. Billeder kan mailes. Giv gerne et bud på det hele. Har du noget til salg, er du også velkommen til at sende en mail - vi søger altid nye kontakter både til køb og salg af alle slags varepartier :) mail til: vegenfeldt@sol.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01

Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. 
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:47
hej alphahun

vil du sende nogen billeder til mig af tasker og bælter, min mail er kkhove@msn.com

på forhånd tak

karin

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:09

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:14
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:53
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 15:58
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:29
Hej henvender mig fordi jeg har en hel del paller stående med alt mellem himmel og jord, olielamper, sæbe, porcelæn, legetøj, figurer, dørhåndtag, 3d briller, julelys, og meget mere meget mere, nåede ikke at få det hele solgt inden jeg rejste til Philipinerne ca. 30-40 paller.

Har det interesse så send en mail martin@bithouse.dk eller ring 70 218 218

Mvh

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:01
Hej

Du skal være velkommen til at gå min hjemmeside www.jewels.dk. Du skal bare kikke, for det meste du ser der, er nemlig solgt, (lige nu bruger vi siden i forbindelse med pakning af produkterne) men jeg har meget meget mere, der ikke er kommet på siden. Mest tasker, bælter, lidt smykker og andre ting som jeg ikke kan huske helt præcis, og hvis du har brug for det har jeg også solbriller.

Bedste hilsner
Holger

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 19:36

Jeg får et stort parti poolborde og bordfodbold hjem om få uger, er det noget du er interesseret i?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)