Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling via sms

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man har et system til at kræve eks. et månedligt abonnement for at have en brugerprofil (ligesom Dating.dk kører)........hvordan gør man så det så, rent praktisk, mht. opkræving via mobil.

Får man besked om at man SELV skal gøre noget eller kan man sætte det op så den hæver beløbet via en automatisk genereret, overtakseret sms ind til brugeren afmelder igen?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/25/2005 9:35:22 PM Forfatter: klp29 Hvis man har et system til at kræve eks. et månedligt abonnement for at have en brugerprofil (ligesom Dating.dk kører)........hvordan gør man så det så, rent praktisk, mht. opkræving via mobil. Får man besked om at man SELV skal gøre noget eller kan man sætte det op så den hæver beløbet via en automatisk genereret, overtakseret sms ind til brugeren afmelder igen?

 
Det er praktisk muligt at gøre sådan at brugen tilmelder sig en gang, og så betaler han x antal kroner pr dag, uge eller måned, indtil han afmelder sig igen. Det er den måde  udsendelser af daglige vitser eller ligende fungere på.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Unwire er ret dyre og ikke interessante, med mindre du har flere tusinde besøgende der vil betale - ellers kan det ikke hænge sammen.

Nogen der har erfaringer med Coolsystems, og ved om de kan hjælpe med overtakserede sms''er?
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ipeople.dk

lavede en sms konkurence for mig for nogen år siden ved de har lavet for andre så prøv dem

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
www.mobilcash.dk har en udemærket løsning. Jeg ved ikke om den er aktuel i din sammenhæng, men synes at den er et hurtigt kig værd.

 

Jeg bruger det ikke selv, men har overvejet at bruge den. Her slipper du for mobilselskabernes store fortjeneste - men det kræver et betalingskort for at komme igang.

 

Du skal dog forvente at du nok er nødt til at "opdrage" brugerne til at bruge denne løsning, hvis det er. Tvivler på den er vildt kendt - endnu i hvert tilfælde.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)