Når der er flere CVR numre så er der ikke længere tale om samme firma. Så ja. Om de skal gøre det mere åbenlyst at de er samme firma? Jeg kan godt se det smarte i at se ud som to virksomheder udefra, men at være en virksomhed indefra. Men min mening er bare at det er forkert og vildledende. Folk vælger jo teleselskab ud fra priser og service og mange andre faktorere som spiller ind. Hvis en kunde skal bruge 5 timers pakke og bruger lang tid på at finde ud af om det skal være CBB eller Bibob? Det er efter min mening det rene tidsspild og det er synd at det ikke er mere åbenlyst. Folk ser dem som konkurrenter ikke som samme virksomhed. |
Sådan er det jo, det er vel ligemeget om de brander sig under to forskellige forretninger eller ej? For dig altså, jeg tror det er en god idé ikke at købe BiBob og derefter smide alle kunderne over i CBB, da der kan være kunder som måske ikke ønsker at være kunder hos CBB, eller ikke "tør" skifte.
Det er ligesom Kokken&Jomfruen, de har også flere forskellige binavne, som de også køre tv reklamer med.