Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes markedsføringsvideo, hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet en anderledes markedsføringsvideo, hvad synes I?

">

">

">

">

">

">

Vi overvejer at lave en lille serie med forskellige afslutninger.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:56

Jeg synes at den er lidt for lang. Hvis jeg var faldet over den på youtube en dag hvor jeg bare browsede videoer var jeg stået af efter 30 sekunder, da der ikke rigtigt sker noget. jeg synes også der mangler et eller andet som holder en fanget.

Den lægge sig jo lidt op af Jolly reklamerne fra start halvfemserne som jeg stadig synes er geniale, men de levere budskabet langt hurtigere og holder en fanget fra de første sekunder. ">Se evt jollyreklamerne her.

Slutningen vil ikke få mig til at sende videoen videre til venner hvis du satser på en viral effekt, så vil jeg have en hel video som er nyskabene, eller viser noget forbløffende.

Er det muligt at lave samme historie på 30 sekunder så tror jeg du måske har en chance, ellers er jeg ikke solgt på videoen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:17

video er god .

dog synes jeg i kunne lave både lave korte og lange og lige forskellige ud det giver opmærksomhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
den er go- jeg synes den har passende længde- videoen....Fin slutning-

Men måske mangler der lidt mere action mens de sidder ved bordet...kaqn dog ikke lige gi dig en ide, nu og her
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:30

Lol fed video.. Men igen måske en smule for lang, idet man ikke rigtig ved hvad der foregår i lang tid..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 19:45

Rasmus Fredslund Hansen:
Slutningen vil ikke få mig til at sende videoen videre til venner hvis du satser på en viral effekt, så vil jeg have en hel video som er nyskabene, eller viser noget forbløffende.

Ja, vi overvejer som sagt nogle andre slutninger, som er noget mere originale og knapt så klichéfyldte og drengerøvsagtige.

Rasmus Fredslund Hansen:
Er det muligt at lave samme historie på 30 sekunder så tror jeg du måske har en chance, ellers er jeg ikke solgt på videoen.

Ja jeg kan se at der er flere der synes den er for lang. Det havde jeg også foreslået til at begynde med, men vi endte med ikke at lave den kortere.

Tusind tak for feedback!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 19:46

flemming.dk:
Men måske mangler der lidt mere action mens de sidder ved bordet...kaqn dog ikke lige gi dig en ide, nu og her

Tusind tak for feedback.

Ja, det er jo vores første forsøg på at lave sådan en video, så der er selvfølgelig plads til forbedring.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 20:09

Umiddelbare tanker/spørgsmål:

Er produktionen af videoen noget I har betalt for? Hvis ja - I så fald, hvor stort et beløb?

Ellers er videoen lang og savner en "stemme" der kunne introducere produktet /skabe en stemning under videoen.

Seksuelle undertoner & humor er oftest gode kombinationer i reklamer, men er det oplagt i en video om online spørgeskemaer? I don't think so.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 20:24

mankon:
Seksuelle undertoner & humor er oftest gode kombinationer i reklamer, men er det oplagt i en video om online spørgeskemaer? I don't think so.

Skal det da være oplagt?

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 20:44

Ikke nødvendigvis.

Men er det vellykket i din video?

Hvem er egentlig jeres målgruppe?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)