Jeg synes at den er lidt for lang. Hvis jeg var faldet over den på youtube en dag hvor jeg bare browsede videoer var jeg stået af efter 30 sekunder, da der ikke rigtigt sker noget. jeg synes også der mangler et eller andet som holder en fanget.
Den lægge sig jo lidt op af Jolly reklamerne fra start halvfemserne som jeg stadig synes er geniale, men de levere budskabet langt hurtigere og holder en fanget fra de første sekunder. ">Se evt jollyreklamerne her.
Slutningen vil ikke få mig til at sende videoen videre til venner hvis du satser på en viral effekt, så vil jeg have en hel video som er nyskabene, eller viser noget forbløffende.
Er det muligt at lave samme historie på 30 sekunder så tror jeg du måske har en chance, ellers er jeg ikke solgt på videoen.
Slutningen vil ikke få mig til at sende videoen videre til venner hvis du satser på en viral effekt, så vil jeg have en hel video som er nyskabene, eller viser noget forbløffende.
Ja, vi overvejer som sagt nogle andre slutninger, som er noget mere originale og knapt så klichéfyldte og drengerøvsagtige.
Rasmus Fredslund Hansen:
Er det muligt at lave samme historie på 30 sekunder så tror jeg du måske har en chance, ellers er jeg ikke solgt på videoen.
Ja jeg kan se at der er flere der synes den er for lang. Det havde jeg også foreslået til at begynde med, men vi endte med ikke at lave den kortere.