Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Trustpilot?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ikke trustpilot inden jeg køber hos en webshop - og har også valgt det fra på min webshop.

Grunden er, at jeg ikke mener, reklamen vil kunne tjene prisen for servicen hjem.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger selvfølgelig ikke TrustPilot på min webshop bokseudstyr.dk

Årsagen er at det er for dyrt (ligesom E-mærket) og at det ikke giver forbrugeren nogen reel sikkerhed.

Det er også årsagen til at jeg har startet mit eget mærkningssystem, WebSjop Mærket.

WebSjop Mærket koster kun det halve, og garanterer forbrugerne pengene tilbage op til kr. 1.000,- hvis de bliver snydt af en webshop.

Projektet er først lige startet op, men indenfor et par måneder forventer jeg at ca. 1.000 webshops er tilknyttet ordningen.

WebSjop Mærket kan ses "live" på www.Bokseudstyr.dk og på www.NordicBeerClub.dk

Du kan læse mere om WebSjop Mærket her:

www.WebSjop.dk

Mvh.

Kurt, WebSjop

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Milledille.

Jeg har det lidt ligesom dig - jeg vil gerne prøve, men synes ikke at jeg vil binde mig i 12 mdr.

Fik du virkelig et tilbud på 4.800 kr? Jeg har netop fået et tilbud til lige knap 8.000 kr.! (laveste antal udsendinge af e-mails, så altså det billigst mulige)

Nina

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tilbud jeg fik lå også på over kr. 8000,- for 12 måneder

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:
Bruger du nogensinde Trustpilot for at tjekke en webshop, du ikke kender?

Jeg har brugt trustpilot meget, men er begyndt at tage anmeldelserne med et gran salt, da det variere meget hvilke anmeldelser der bliver fjernet. Jeg mener derfor personligt ikke man kan regne med vurderingerne af virksomhederne.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:
Hej Milledille.

Jeg har det lidt ligesom dig - jeg vil gerne prøve, men synes ikke at jeg vil binde mig i 12 mdr.

Fik du virkelig et tilbud på 4.800 kr? Jeg har netop fået et tilbud til lige knap 8.000 kr.! (laveste antal udsendinge af e-mails, så altså det billigst mulige)

Nina

 

Ja, 4.800 kr. plus moms naturligvis. Det startede på 7.200, men røg hurtigt ned på 4.800. Det var det billigeste, han kunne gøre det for.

Det kan godt være, at det var et godt tilbud, men men men....han pressede på så en uheldig måde, at selv om trustpilot var et fantastisk sted, ville jeg ikke "handle der".

 

vh. Louise

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder også pas vil ikke tilmelde min shop hos Trustpilot i daglig tale bedre kendt som Scampilot og hvorfor tjekke firmaer der når man har google.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktet er ikke godt nok til at betale en formue for.

Omvendt tror jeg da ikke det skader hvis der ligger positive anmeldelser  - så det kan du jo opfordre dine kunder til - helt gratis.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nej

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående dit punkt 3) 

Virksomheder kan ikke få slettet anmeldelser, medmindre de overtræder vores retningslinier. Dette gælder for alle virksomheder på Trustpilot, betalende som ikke betalende. 

Det ville være tåbeligt af os at lave den forskelsbehandling du påstår finder sted - måske profitabelt på kort sigt, ekstremt dumt på lang sigt. 

MVH

Peter

Trustpilot

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)