Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Trustpilot?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg gør ikke selv, men ved ikke rigtig om jeg skal melde min webshop til.

Bruger du nogensinde Trustpilot for at tjekke en webshop, du ikke kender?

Mvh Nina

 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, bruger det ikke. For jeg ved ikke, hvad det er.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig bruger jeg Trustpilot inden et eventuelt køb med en - for mig - ukendt webshop. Det kan helt sikkert godt betale sig for dig, at oprette din virksomhed på Trustpilot, hvis du "har rent mel i posen" i forbindelse med salg og god kundeservice, da det så vil komme til din fordel, når potentielle kunder tjekker op på din virksomhed inden et køb.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon:

Nej, bruger det ikke. For jeg ved ikke, hvad det er.

Trustpilot er en service hvor kunder kan give stjerner og kommentarer til en virksomhed, udfra deres oplevelse i forbindelse med købet.

Derefter kan andre brugere så gå ind og tjekke op på virksomheden inden køb, for at være sikret en god købsoplevelse :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:

Jeg gør ikke selv, men ved ikke rigtig om jeg skal melde min webshop til.

Bruger du nogensinde Trustpilot for at tjekke en webshop, du ikke kender?

Hej Nina.

Min Webshop er endnu ikke oppe at køre men jeg går med samme spekulationer som dig, om jeg skal melde min virksomhed til eller jeg ikke skal.

Men som set fra mit forbruger synspunkt, så tjekker jeg altid op på Trustpilot når jeg handler nogen steder, eller det kommer selvfølgelig an på ordrestørrelsen, og vigtigheden af service i forbindelse med køb.

Men jeg har oplevet at jeg engang fravalgte en webshop til fordel fra en anden, fordi de ikke var på Trustpilot, hvilket jeg tolkede som om de havde noget at skjule :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger det faktsik sjældent selv når jeg handler på nettet, men jeg har da overvejet at tilmelde vores webshop til Trust pilot, da netop vores branche kræver stor tillid til varens kvalitet.

Eneste årsag til at jeg ikke har gjort det endnu, er at jeg syntes prisen er alt for høj, og derfor kræver lidt overvejelser, i forhold til om der er andet som er mere givtigt at investere i.

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Wedege-Mathiassen:
Eneste årsag til at jeg ikke har gjort det endnu, er at jeg syntes prisen er alt for høj

Hej Michael :)

Hvor ser du priserne henne?

de bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med livrem og seler.

Jeg tjekker både Trustpilot og Google firmaet, Begge ting skal være i orden - også på side 4. Smile

Et par sager de seneste uger her på Amino, har fået mig til at tvivle oprigtigt på Trustpilots integritet, hvorfor jeg benytter begge midler nu.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Men jeg har oplevet at jeg engang fravalgte en webshop til fordel fra en anden, fordi de ikke var på Trustpilot, hvilket jeg tolkede som om de havde noget at skjule :)

Det vil netop få mig til at tænke, at der åbenbart aldrig har været noget at klage over :-)

Folk er - som regel - hurtigere og bedre til at skrive indlæg, hvis de er utilfredse.

Nina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:

Det vil netop få mig til at tænke, at der åbenbart aldrig har været noget at klage over :-)

Folk er - som regel - hurtigere og bedre til at skrive indlæg, hvis de er utilfredse.

Ja det kommer selvfølgelig an på målgruppen, der er måske mange der ikke kender Trustpilot og hvis de ikke reklamerer med en profil, kan folk ha' sværre ved at anmelde og finde ud af hvordan de skal gøre det.

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)