Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchisetagere søges til tøjforretninger

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fks. i malmø ;-)

Det er nok det jeg mest savner ved at være flyttede herop, men godt der ikke er så langt til jeres butik i fields.

Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:36
Hej..

Skal man selv finde evt. lokale? Hvad med frederiksberg eller Valby?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:52
Hej Stelsen

Som udgangspunkt er det os der finder lokalet, men det er jo et samarbejde, så hvis franchisetageren har en god idé eller et attraktivt lokale på hånden finder vi selvfølgelig ud af det. Mht. Valby og Frederiksberg kommer det noget an på hvor det præcist ville være. Men er du interesseret skulle du ringe til mig på tlf. 211 411 61

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:57
Hej René,

hvor meget indflydeælse har tageren på indkøb af tøj? Og hvad med sponsorater og lign. ting?

Mvh Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 09:28
Hej Rasmus

Her er vi nok ved at nærme os noget af den slags der ikke absolut hører til i et offentligt forum ;o) Sponsorering (jeg går ud fra at du mener reklametilskud fra os til franchisetageren) er reguleret af vores fælles kontrakt, som ganske naturligt er fortrolig. Mht. valg af varer i butikken har vi en proces som gør at franchisetageren har indflydelse på hvilke varer der kommer i butikken, dog med respekt for at butikkerne som helhed skal opleves som værende i familie sammen, dvs. alle skal have bestemte Luciano Grosso varer i butikken. Vil du vide mere fordi du evt. er interesseret i at starte en butik op er du meget velkommen til at ringe på 211 411 61.

Mvh

René

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:23
Hej Rene,

Har laest din din traad og tjekket din hjemmeside - ser godt ud!

Kender ikke dit maerke, men der blev naevnt Bertoni, som du dog ikke mener er samme maalgruppe og jeg taenker.....

Jeg sidder paa Mauritius med et produktions-agency og producere bla. for Bertoni. Arbejder med en lokal agent i Danmark, som er tilknyttet Lorenzo ApS. Vores arbejdsomraader er Strik, Denim, Shirts og Round-knits, kan sende dig mere information hvis det har interesse.

Paa herre siden er vi saerdeles staerke paa 100% cotton skjorter.

Med venlig hilsen,

Mikkel Westh

http://www.mwcreation.net

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 19:45
Hej Mikkel

Det er jo altid interessant med nye samarbejdspartnere eller leverandører. Situationen er dog den, at vi udelukkende arbejder med Italienske leverandører (med meget få undtagelser), for at være tro mod vores koncept, så desværre....

Mvh

René

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:59
Et er helt sikkert, meget fedt tøj i sælger..

Roi

Tilmeldt 8. Aug 07
Skrevet kl. 00:41

Hej, vil det sige at i har fundet en franchisetager i Odense ?. Hvor i landet kunne det ellers være attraktivet at starte et nyt buttik op, evt. i eller tæt på fyn ?

Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sætter i nogle krav til frachisetager? som f.eks alder og uddannelse?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)