Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De er seje hvide grafiske mænd, folk bruger meget fortiden!?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt.. Så hvis du ville kune du faktisk sagtens hugge billederne fra min side af.. Og jeg vil ikke engang vide det..  Sådan er det med grafik som bliver solgt til alt og alle.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:40

Alexander R. B:

Det er korrekt.. Så hvis du ville kune du faktisk sagtens hugge billederne fra min side af.. Og jeg vil ikke engang vide det..  Sådan er det med grafik som bliver solgt til alt og alle.

Nu er det ikke fordi jeg ønsker at stjæle nogen billeder - sådan skal det ikke fortolkes. Men jeg har rent faktisk købt nogle billeder med denne figur i forskellige positioner fra netop den side du referer til, da jeg finder dem sjove og geniale - de passer perfekt til et kommende projekt af mit.

Jeg vil bruge billederne i forskellige og sigende sammenhænge, som gør mit projekt lidt unikt i forhold til konkurrenterne, men hvis de bare kan stjæle dem fra mig, og lave noget lignende så går idéen jo lidt til spilde.

Måske man skulle hyre en grafiker til nogle unikke billeder? ;-) Disse er dog så dyre at det VIRKELIG skal kunne betale sig i længden at gøre det.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:48

Jeg har det på samme måde, jeg har købt mine, men hvis jeg opdager at der flere og flere som bruger dem, tager jeg bare fat i noget andet og laver siderne om.

Indtil videre beholder jeg mine mænd som de er :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)