Jow det er ok at man tænker efter når debatten er bag os og tonerne bliver svagere og syner hen - den evaluering er nyttig – Vi mennesker reflekterer vel alle mere eller mindre (nogen meget mindre ) over hændelserne og – og helt unødvendigt at stå på andre mennesker for at fremme egene interesser der - kunne man godt have bruge andre metoder - udtalelser der går ind i en selv og som man på et tidspunkt måske må tilbagekalde igen. Jeg er den der Network Marketing ting - der stædigt fastholder min vision – og er udskældt for både det en og det andet men Jimi det siger mere om afsenderen end om mig. Og vi bør huske på at alt hvad vi gør og siger vender tilbage som en boomerang på et tidspunkt. Men også ved vi godt at der vil være andre der gerne vil blæse vore lys ud!
Mvh John sommer |
hvem bliver ikke sur engang imellem , jeg f.eks. vis en webmaster f.eks. skriver nogle kompliceret sætninger tæt skrevet så man ikke forstår sætning omvendt bare fordi man er ordblind sker dog også på amino.dk en gang imellem at jeg ikke fatter hvad en brik
nå men fatter en brik spørger man lige vel hvad man skal kaste sig ud og ikke lade gå på af modgang men sætte dobbelt tryk