Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronik prototype print -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du et tip

Leder efter et sted hvor jeg kan få fremstillet et simpelt  prototype elektronik print  - billigt :-) 

evt kun enkelt sidet   (   printet kan accepteres  uden loddemaske . , måske fræset print ...

Jeg har en gerber fil med  udlægget  ...

Skriv gerne et privat PM til mig ......

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:16

Jeg har gode erfaringer med El-Print til prototyper og mindre serier - og de leverer til den aftalte tid.

De har et stykke software (Macaos) hvor man importerer sine Gerber-filer incl. contour layer (til fræsning)

Så angiver man antal lag, printtype, loddemaske, checker op på hulstørrelser osv. (jo færre tool changes - des billigere bliver det også)

Til sidst vælger man antal, leveringstid - og så får man en pris med det samme, hvorefter man kan bestille.

Nemt og smertefrit. Det er klart at jo færre du skal have på kortest mulig tid - des dyrere bliver det.

mvh

Jan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:25

Hejsa. Prøv http://www.printline.dk/printline.php Der kan du bestille online og få en pris med det samme. Jeg har selv arbejdet der og kan ikke forestille mig at et enkelt sidet print uden loddestop kan koste ret meget. Har du nogle spørgsmål så skriv bare, så vil jeg prøve at hjælpe dig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)