Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Licens

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Katja
Så slap jeg for den hovedpine. Min computer i hjemmet er naturligvis min hjemmearbejdsplads.
Og for lige at foregribe den, det er ikke et snedigt baghåndstilfælde af kreativ licens unddragelse, det er faktisk sandt, det er derfor den er så fantastisk vigtig for mig.

Men hvis der er andre der er andre der kan sætte sig op til at tage slaget med licensstyrelse skal jeg gerne hjælpe med så meget som det nu er mig muligt.
(hvis der da skulle være et eller andet)

Peder

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 23:18
Hvorfor fan.... skal man som virksomheder betale licens i Danmark overhovedet?
Nå ja... Jeg sidder og feder den af og kigger på fjernsyn og hører DR radio hele dagen når jeg er på arb.....

Not!

Hvem fan.. kigger på fjernsyn el. lign på arbejde - det er der ikke nogen der har tid til! (I hvert fald ikke hvis man tager sig selv seriøst...)

just my 5 cents...

//whatever

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:41
Nu er det jo fuldstændig ligegyldigt, om vi ser fjernsyn på arbejdet eller ej, om vores - og deres - båndforbindelse er så bred, at alle kan se det, de vil, når de vil (det sidste tvivler jeg nemlig meget på, der skal bare en enkelt pokalfilale til at blokere fuldstændigt). Så vi kommer til at betale for noget, vi ikke bruger, og når vi vil bruge det, kan vi ikke få det.

Men det er stadig ikke det, det hele handler om. Det drejer sig om, at nogle kluddermikler burde gå på et budgetkursus og lære lidt om, hvordan man lægger to og to sammen og får syv. For to og to giver altid syv, når det offentlige og halvoffentlige skal planlægge store projekter. Og det er så det, vi skal betale for. DR: Nu uden medarbejdere men med obligatorisk medie- og erhvervslicens.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)