Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troværdig E-butik?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
   Vi arbejder iøjeblikket intenst med at øge konverteringsgraden på www.gucca.dk , og i den forbindelse har vi sat temaet troværdighed på dagsordenen. Her tænkes på troværdigheden overfor mulige 1. gangs købere - de gamle kunder ved jo, hvad vi står for, og at vi er en reel butik med høj service.

1. Hvordan afgør du, om en internetbutik er reel eller ej, før du køber?

2. Synes du www.gucca.dk virker reel/troværdig?

Håber I har en masse spændende svar. Synes det er en interresant problemstilling for mindre virksomheder på vej frem. Det er jo ikke alle, der har energiselskaber i ryggen, og kan købe sig til troværdighed igennem tv-reklamer som Wupti :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:36
Hej Chris

Jeg ville føle absolut føle mig tryg ved at handle hos gucca.dk.

Har du overvejet at investere i et e-mærke. Jeg er sikker på, at du ville kunne mærke det på konverteringsgraden.

Og dine kontaktoplysninger ser fine ud - men kan måske også præsenteres på forsiden ??

Men det ser prof ud - har da lagt siden ind som gaveidé på min foretrukne liste...

Med venlig hilsen

René

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:49
Layoutet ser fint ud, men idet i har varer der er så spraglet visuelt
ville jeg nok nedtone visningen af bestseller, top 10 osv. i venstre
side. Det kunne gøres ved at lave link til de to grupper i steden for,
og så plasere dem på en side for sig. På nuværende tidspunkt virker det
umidelbart som dobbeltkonfetteri, selv om det ikke er det.

Keep it simpel!

Troværdighed... Det er vel troværdigt?

Spørgsmålet er vil i signalisere eklusivitet eller netto?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 14:32
Jeg er enig i at navn adresse og telefonnummer bør være synligt. Det bør være nederst på alle siderne.
Det første jeg lagde mærke til på jeres side som jeg ikke kendte på forhånd, var jeres slogan "shopping made easy" Jeg syntes der var to problemer med det. Det første er at det ikke fortæller noget som helst om hvem I er og hvad der gør jer anderledes. Det virker simpelthen useriøst.
Til gengæld gav jeres to faner mig hurtigt overblikket.
Jeg er også enig i at det er godt at læne sig op ad en række kendte brands som kan sprede lidt seriøst lys ud over jer. e-mærket mv kunne være en fordel. Det er måske også værd at overveje om Microsofts VMA-mærke kan/må bruges. Og hvis det er TDC som leverer DRM-musikken så ved jeg ikke om man kunne bruge deres logo - det ville i hvert fald skabe trykhed hos kunden.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:28
Jeg synes, jeres side ser ret prof ud og det er primært det der afgøre, om jeg ville handle hos jer.

Jeg er ikke så vild med billedet af manden i toppen, farverne i billedet er fine nok, men det virker lidt koldt og måske lidt intetsigende..

Det afgørende for mig er, at man får indtryk af at det er et stort firma, så man ikke sidder og tænker på, om man nu kan være sikker på at varen er på lager osv.

Mvh. Nina

Ps. Jeg synes i mangler kategorien børnefilm

Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 18:07
Tak for indlæggene indtil videre. De er meget konstruktive, så det er helt sikkert noget, vi vil have med i vores overvejelser fremover.

Vi har også overvejet at have en synlig bruger-tæller (19.560 indtil videre) for at signalere, at vi har været igang i lang tid. Synes I det virker troværdigheds skabende, eller er det bare fyld?

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:17
Altså jeg mener det vil fylde lidt, da vi ikke ved om det er unikke besøgende eller om det bare er hver gang i trykker F5. Så jeg synes ikke den skal være på.

bare min mening :)

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 10:42
Brugerantallet er registrerede brugere. Det ville vi også oplyse, hvis det skulle bruges.
Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:16
Hejsa

Rigtig flot side.

Lige lidt at overveje:

Når jeg trykker på dit menupkt kundeservice, havde jeg lidt forventet at jeg fik oplysninger om hvornår jeg kunne ringer til jer etc....altså lidt mere end bare "skriv til..."

Hvorfor er der et billede af en indkøbsvogn på forsiden?

Jeg syntes at Mit GUCCA er lidt intetsigende. Hvis man ikke er vant til nettet, tror jeg ikke man ved, hvad man finder bagved menupunktet.

I bunden af siden har du en kontakt knap. Her finder man pludselig lidt oplysninger om GUCCA (og kontakt oplysninger). Hvorfor lister du gucca@gukka.dk email adr. ? Hvad for een skal jeg vælge???

Ja, hvem er det på billedet :-)

Måske betalingskort logoer øverst på siden, så det straks er muligt at se, at det er let at handle.

Ja, siden er troværdig. Og med en god overskuelighed.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)