Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabase - Hvad mangler DU?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med et projekt der omhandler en artikeldatabase, og tro mig når jeg siger at projektet ikke vil være som nogen anden i Danmark lige nu. Jeg tager projektet meget seriøst, og jeg skal bruge nogle ting i mangler hos de andre artikeldatabaser.

Artikeldatabasen vil være det eneste projekt jeg vil fokusere på over en længere periode.

Jeg mener at jeg vil have ALLE jeres inputs omkring dette, da det ikke bliver en snallet artikeldatabase som før set, men en af de absolut bedste i Danmark - det kan jeg på forhånd allerede garantere.

Hvis i før har tilføjet artikler, så har i måske tænkt: Jeg mangler dette, og dette for at det bliver meget nemmere for mig. Eller. . . Det kunne være rart hvis det var dette tiltag.

Det er jo ikke sikkert at jeg vil implementere alle jeres forslag, hvis der kommer nogen, men jeg vil bestemt overveje dem, og se dem nøje igennem!

Jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg ved det er et offentligt forum, men skulle nogen have lyst, så må de i stedet også gerne sende mig en PM med eventuelle forslag, da jeg på den måde måske kan kreere noget unikt, og ikke alle andre "artikeldatabaser" - snupper idéen. Kommer der nogle gode og nyskabende idéer som jeg endnu ikke har tænkt over, så vil jeg naturligvis også gerne kreditere med et link på en "tak til . . ."-side!

Send mig en PM, eller skriv i tråden.

Mange tak :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:06

HVis du kan slippe udenfor Google´s jerngreb på artikelbaser - melder jeg mig gerne under fanerne til at blogge.

Mit input:
Sørg for at få en masse indgående links, så det ikke er spildt arbejde at lægge artikler på :-)

Fokuser evt på en niche - øger chancen for relevans

Lav det evt så man kan tilføje sin egen facebook side med synes om

Ellers pøj pøj

/Martin

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:00

Zederkof A/S:

HVis du kan slippe udenfor Google´s jerngreb på artikelbaser - melder jeg mig gerne under fanerne til at blogge.

Mit input:
Sørg for at få en masse indgående links, så det ikke er spildt arbejde at lægge artikler på :-)

Fokuser evt på en niche - øger chancen for relevans

Lav det evt så man kan tilføje sin egen facebook side med synes om

Ellers pøj pøj

/Martin

Hej Martin :)

Tak for dit svar.

linkbuilding er der helt styr på, jeg har lavet en markedsføringsplan på denne front - jeg går efter at det skal blive autoriseret side - alt indhold skal være meget seriøst.

Jeg vil påtage mig et stort ansvar i form af administrator for siden, da jeg mener at alle skal kunne tilføje artikler - men jeg mener også samtidig at det skal overholde nogle jævnt høje standarder. Artiklerne bive slettet, hvis der intet gavnligt er i artiklen, men artiklen BLOT er lavet for at få et backlink.

Det er dog fint nok at skrive en artikel, hvis formålet ér backlinks - dog skal artiklen stadig være seriøs.

Jeg kan garantere at det absolut ikke i længden vil være spildt at skrive artikler til siden! Siden bliver i øvrigt kørt over eget CMS og brugersystem, og ikke et allerede lavet system. It's costum-made :)

Mht. til niche, så har jeg trods råd valgt at man skal kunne skrive artikler om alt. Dette gør jeg ikke for at kunne få mere indhold, men fordi jeg mener at det er vigtigt at man variere sit indhold, når vi snakker artikler.
Jeg vil gerne have en side hvor folk faktisk tænker: Hey, jeg så engang en artikel om dette på blahblah.dk!

Den med facebook var ikke helt dårlig! Den skal jeg da lige have vendt engang på noget brainstorming! Kunne være en fed idé Yes

Tak for dit svar :)

Formålet bliver at dele viden/råd/artikler - med backlink som BONUS - ikke omvendt. Cool

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 22:06
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:24

Hej Riisager,

Det er skønt at høre at artikelbaserne er tilbage i SERP igen. Dog vil jeg sige at de fleste af dem jeg skrev på før, ser ganske "døde ud". De er slet ikke opdateret med indhold. Deres pagerank er røget til NUL. Men det er korrekt at indlæggene er tilbage.
Spørgsmålet er bare om det giver værdi nok?

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:35

Hej og tak for jeres svar,

Jeg vil lige sige til Riisager når den kommer online, det er helt sikkert. Tak for det Yes

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:32

Der er ingen der lige umiddelbart har en skide go' ide?:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)