Hej, Jeg er igang med et projekt der omhandler en artikeldatabase, og tro mig når jeg siger at projektet ikke vil være som nogen anden i Danmark lige nu. Jeg tager projektet meget seriøst, og jeg skal bruge nogle ting i mangler hos de andre artikeldatabaser. Artikeldatabasen vil være det eneste projekt jeg vil fokusere på over en længere periode. Jeg mener at jeg vil have ALLE jeres inputs omkring dette, da det ikke bliver en snallet artikeldatabase som før set, men en af de absolut bedste i Danmark - det kan jeg på forhånd allerede garantere. Hvis i før har tilføjet artikler, så har i måske tænkt: Jeg mangler dette, og dette for at det bliver meget nemmere for mig. Eller. . . Det kunne være rart hvis det var dette tiltag. Det er jo ikke sikkert at jeg vil implementere alle jeres forslag, hvis der kommer nogen, men jeg vil bestemt overveje dem, og se dem nøje igennem! Jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ved det er et offentligt forum, men skulle nogen have lyst, så må de i stedet også gerne sende mig en PM med eventuelle forslag, da jeg på den måde måske kan kreere noget unikt, og ikke alle andre "artikeldatabaser" - snupper idéen. Kommer der nogle gode og nyskabende idéer som jeg endnu ikke har tænkt over, så vil jeg naturligvis også gerne kreditere med et link på en "tak til . . ."-side! Send mig en PM, eller skriv i tråden. Mange tak :-) |
HVis du kan slippe udenfor Google´s jerngreb på artikelbaser - melder jeg mig gerne under fanerne til at blogge.
Mit input:
Sørg for at få en masse indgående links, så det ikke er spildt arbejde at lægge artikler på :-)
Fokuser evt på en niche - øger chancen for relevans
Lav det evt så man kan tilføje sin egen facebook side med synes om
Ellers pøj pøj
/Martin