Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk / engelsk-oversættelser til gode priser - Affiliate, m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den lange version

(Læs den korte version længere nede.)

Kære Aminoer.

Hermed et tilbud fra jer til mig, som jeg håber, at nogen af jer vil finde attraktivt.

Jeg fik for efterhånden et godt stykke tid siden (lad os bare sige 1 ½ år) øjnene op for begrebet Affiliate. Jeg husker ikke præcis, hvordan det startede (højst sandsynligt her på Amino), men jeg endte i hvert fald med at indtaste følgende søgeord på Google: How to make money off your website.

Jeg fandt så frem til flere gode sider, der inspirerede mig til at kaste mig ud i mit eget Affiliate projekt: Et internationalt musikanmelder-website ved navn Soundspectre.com (med server i USA), hvor jeg vil skrive engelsksprogede anmeldelser af såvel helt nye udgivelser som gamle klassikere og indenfor en lang række forskellige musikgenrer.

Nej, ambitionerne manglede skam ikke noget. Men som projektet skred frem, fremstod det stadigt mere klart, at jeg oprindeligt havde et lige lovligt naivt syn på den arbejdsbyrde, der fulgte med projektet. Jeg har skrevet mange anmeldelser og blogindlæg, men på nuværende tidspunkt stadigt ikke noget nær nok. Og arbejdsbyrden vil fortsætte med fornyet styrke i én uendelighed, idet der jo hele tiden kommer nye musikudgivelser til.

Kom nu til sagen, tænker du sikkert Smile. Så det skal jeg nok!

Det korte af det lange er, at jeg udover Soundspectre også har idéer til et par andre spændende Affiliate projekter, som jeg gerne vil realisere, MEN…tiden går, og der er simpelthen ikke nok timer i døgnet. Og jeg skal jo trods alt tjene penge for at kunne betale husleje og regninger, m.m.:

Derfor er det mit ønske – om muligt – at drosle lidt ned som tekstforfatter, så jeg kan holde fokus på at skrive godt indhold til mine Affiliate sider.

Jeg lægger rigtig meget tid og grundighed i at skrive tekster til salgsbreve, hjemmesider, pressemeddelelser og brochurer, så jeg kunne godt tænke mig at koncentrere mig om arbejdsopgaver, der for mig er mindre tidskrævende – og som jeg derfor også kan løse til en billigere penge.

Mit tilbud til dig:

Jeg ved, der er mange, der gerne vil afprøve kræfter med internationale Affiliate projekter, så hvis du har nogle danske Affiliate sider, du gerne vil have oversat til engelsk, så lad mig oversætte dine tekster til en god pris.

Og hvad er så en god pris? Til dét vil jeg svare: ”Det er et godt spørgsmål!” Smile

For at kunne give dig en fast pris, er jeg nødt til at se, hvilke tekster, det drejer sig om, samt omfanget af dem, og det pågældende emne som teksterne omhandler. Derfor vil jeg meget gerne have lov til at opfordre dig til at sende teksterne eller et link til din side - så skal jeg gøre mit bedste for at give dig en god pris.

NB! Jeg skriver og taler 100 % flydende engelsk, hvorfor jeg kan garantere dig, at teksterne vil være grammatisk korrekte og sprogligt helt uden fejl.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede Amin'er.

Dbh

Thomas

Den korte version

Mit tilbud til dig:

Jeg ved, der er mange, der gerne vil afprøve kræfter med internationale Affiliate projekter, så hvis du har nogle danske Affiliate sider, du gerne vil have oversat til engelsk, så lad mig oversætte dine tekster til en god pris.

Og hvad er så en god pris? Til dét vil jeg svare: ”Det er et godt spørgsmål!” Smile

For at kunne give dig en fast pris, er jeg nødt til at se, hvilke tekster, det drejer sig om, samt omfanget af dem, og det pågældende emne som teksterne omhandler. Derfor vil jeg meget gerne have lov til at opfordre dig til at sende teksterne eller et link til din side til mig - så skal jeg gøre mit bedste for at give dig en god pris.

NB! Jeg skriver og taler 100 % flydende engelsk, hvorfor jeg kan garantere dig, at teksterne vil være grammatisk korrekte og sprogligt helt uden fejl.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede Aminoer.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:11

Super fedt koncept Thomas! 
Held og lykke - jeg er gået ind i affiliate markedet endnu, men vil have dig in mente, hvis jeg går ind i det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:28

Tak, Andreas - tænkte, at der kunne ligge en lille niche i oversættelse af danske Affiliate-sider. Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hiver lige den her tråd frem en enkelt gang til i håb om et par opgaver mere, inden jeg tager på sommerferie. Skype-CoolSmile

Dbh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)