Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dygtig Amino smides ud af landet. Aaarrrgghh!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Kære Aminoer,

Jeg er et glad menneske, der gerne vil se positivt på tingene, men man bliver dælme udfordret nogle gange.

Phillip er en kæk Amino, som i øvrigt også er i finalen på "Jagten på Danmarks næste rollemodel" For nylig fandt jeg ud af, at nu er tvunget til at flytte ud af landet, og det gør mig så .... aarrrrhhgghhh!

Men det hjælper jo ikke noget kun at blive vred, og det jeg føler, jeg kan gøre lige nu er bare at dele hans historie, som du kan læse her.

http://www.philliphobbs.com/danish-immigration-and-how-they-welcome-australians

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:23

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er der sker.

Vi har at gøre med en mand der gerne vil integrere sig, gerne vil betale sine regninger og sin skat (oven i købet forholdsvis meget), har dansk kone, og danske børn. Han er jo en langt større gevinst for Danmark, end rigtigt mange danskere, for pokker!

Hvordan fanden kan det på nogen måde komme dertil, at han kan smides ud?

Jeg sidder med samme "aaarrrrgggggg!!!" følelse som dig, og ved heller ikke hvad man skal gøre. Der bør i hvert fald skabes noget opmærksomhed om det, det plejer jo trods alt at hjælpe.

Men der bliver jo desværre ikke ved med at være nyhedsværdi i den slags historier, så det er bare et spørgsmål om tid, før opmærksomhed ikke hjælper noget som helst.

Hvis man så kunne forvente en mere fornuftig politik på område, hvis der kom et regeringsskifte, kunne jeg måske overveje at stemme "rødt". Men der er ikke meget der tyder på, at det på nogen som helst måde bliver anderledes med dem ved roret, så det virker også nyttesløst.

Men man bliver vel bare nødt til at acceptere, at det er sådan Danmark vil have det, og det virker ikke som om at der er noget der bare vinder om flertal, til at lave det om. Det bliver selvfølgelig meget lettere at administrere alle disse udlændinge, når der sikkert aftales at der skal bygges en 20 m høj og 10 m bred betonmur rundt om hele Danmark, næste gang der er finanslivsforhandlinger eller andet, hvor regeringen er afhængig af DF's støtte.

Men sidder bare tilbage med følelses, at Danmark har valgt at sløjfe al integritet og anstændighed, og at vi i virkeligheden har det helt fint med det.

Jeg er ikke rystet, for det er jo desværre ikke et enestående tilfælde. Men jeg bliver ked af det, når jeg ser den slags.

Jeg håber det bedste for Phillip.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:23

Ja, det er trist. Har også delt Phillips historie med mine facebook-venner. En skam man ikke kan gøre noget mere.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:32

Det er ikke længe siden at vi havde en lignende situation med Gus fra australien, hvor eneste forskel var, at Gus dog var i arbejde nu. http://www.amino.dk/forums/t/121776.aspx

Det holder simpelthen ikke en meter at smide folk ud af landet på den måde. Hvad er det lige for et signal, vi gerne vil sende til omverdenen? Det er i hvert fald ikke, at vi har overskud..

Jeg kan kun opfordre til, at der laves en kampagne tilsvarende den, der blev stablet på benene, da det åbenbart virkede med 10000 facebook likes + medie-omtale, sådan at Gus kunne blive.

Det er mig ubegribeligt, hvad der driver en sådan politik og skaffer stemmer til den. Jeg kender ikke nogen mennesker, som ved deres fulde fem ville sige, at det giver mening at sende velfungerende unge mennesker ud af landet.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:48

Sick. Held og lykke til Phillip herfra. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:52

Det er komplet sindssygt!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange mange tak for jeres kommentar, jeg har første nu set dette indlæg.

Tak Tommy, 

Jeg skal nok klar det ;) det gøre jeg altid.

Jeg starter en nyt firma på 1/8 der hedder Your Virtual Ninja

og håber at vi kan liv af dette + NaturligeProdukter.dk.

Igen, mange tak for jeres kommentar og tænker

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være han bliver sendt ud af landet - men han slipper nok ikke for at betale til SKAT af den grund.

PS/ kan han ikke bare flytte til Malmø?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:01

Peter Lauge:

Det kan godt være han bliver sendt ud af landet - men han slipper nok ikke for at betale til SKAT af den grund.

PS/ kan han ikke bare flytte til Malmø?

Nej ikke hvis han har kone, børn og bilig i Danmark. Så er det med fuld beskatning :o)

Selvfølgelig kan han "bare" flytte til Malmø, det kan vi jo som sådan allesammen gøre, Men hvis han nu gerne vil bo i Danmark, virker det lidt dumt at vi ikke vil have ham. Uden at kende sagen i detaljer, virker det som om han er et aktiv for det danske samfund.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:45
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)