Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu må det snart være nok. Gus sagen..

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg gider normalt ikke bruge tid/energi på at brokke mig, men nu må det sgu snart være nok.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en initiativrig og skatte-betalende person som Gus, der i dag er blevet omtalt i flere medier, skal smides ud af landet, fordi systemet ikke fungerer. Hvis' system forresten?

Hvis systemet ikke virker, så må man kraftedme finde en løsning på de konkrete situationer som er så himmelråbende forkerte, som det der er ved at ske her.

Jeg vil derfor opfordre til at bruge et par minutter på at vise støtte på http://www.supportgus.dk/ , da mange "likes" på facebook åbenbart er det, som styrer vores medier i dag, og dermed vores lands politiske prioriteter.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:30

Det er ganske absurd, og en helt forfærdelig sag for den danske regering. Jeg kan kun håbe, at dette kan være med til at sætte fokus på det underlige bureaukrati, vi har her i Danmark.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sagen er ganske forfærdelig, som den bliver fremlagt her...

Men husk, at der altid er 3 sider af en sag... Den ene part, den og anden part, og den rigtige...

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:41

Det er rigtigt, at der er flere sider af en sag, og mange sager kan også have politiske motiver.

Uanset om man politisk set er rød, blå eller skotskternet grønviolet med polkaprikker, så er det her bare dumt og forkert, og det burde stoppes omgående, og manden burde få en offentlig undskyldning.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:45

Nogen der har et lille bette link til den omtalte sag? :o)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:48
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Liked og Tweeted, held og lykke med Gus sagen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:01
Allan Hansen:
eg vil derfor opfordre til at bruge et par minutter på at vise støtte på http://www.supportgus.dk/ , da mange "likes" på facebook åbenbart er det, som styrer vores medier i dag, og dermed vores lands politiske prioriteter

Ovenstående er desværre alt for rigtigt, sku godt vi snart får et valg, så vi kan få rigtige politikkere igen.

Til Jens, der findes kun 2 sider af en sag, Min, også den forkerte :-)

Og det her er fuldstændigt absurd..
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:10

Det kan simpelthen ikke passe, at sådan noget kan ske. Det kan ikke passe, at Gus skal tjekke op på om der er regler for at modtage en serviceydelse, når det er den danske stat der tilbyder ham det. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:14

Den er delt på Facebook. Sender også lige en besked til Liberal Alliance. Det må lige være vand på "Åbne grænser, lukkede kasser" møllen.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)