Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu må det snart være nok. Gus sagen..

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, jeg kan også kun opfordre til at dele på Facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

jeg har i hvert fald givet min likes på gus facebook side  , jeg håber det lykkes han bliver i Danmark Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:43

Rasmus Andersen:
Allan Hansen:
eg vil derfor opfordre til at bruge et par minutter på at vise støtte på http://www.supportgus.dk/ , da mange "likes" på facebook åbenbart er det, som styrer vores medier i dag, og dermed vores lands politiske prioriteter

Ovenstående er desværre alt for rigtigt, sku godt vi snart får et valg, så vi kan få rigtige politikkere igen.

Til Jens, der findes kun 2 sider af en sag, Min, også den forkerte :-)

Og det her er fuldstændigt absurd..

Problemet er bare at der ingen rigtige politikere er, og et valg derfor intet ændrer. 

Men Gus får selvfølgelig også et like fra min side, ikke hans skyld at systemet fejler.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har ikke hørt om denne sag tidligere, men det er jo fuldstændigt absurd.

Det er desværre bare endnu en sag i en efterhånden lang række, der viser at Danmark åbenbart vil gå rigtigt langt, for at være det mest fremmedfjendske land i Europa. Vi kan være stolte, kan vi..

Det mest skræmmende er, at politikerne sandsynligvis ikke selv kan se den er helt gal. De vil i stedet stramme reglerne yderligere, for de er ikke hjenedøde nok som de er i dag.

Og det ser desværre bare ikke ud til at vi skal forvente færre af denne slags sager fremover, tværtimod.

Og hver gang jeg ser den slags, kan jeg ikke lade være med at tænke: Gi mig Danmark tilbage. Altså på Natasja måden, og absolut ikke på DF måden. Så kunne det være at man havde lyst til at blive her, og med stolthed kunne sige man er fra Danmark, når man er i udlandet. For det kan jeg godt nok ikke som det er i dag.

Men menneskelige hensyn, er åbenbart tabu i dagens Danmark. Det kan selfølgelig også være svært at kombinere med arbejdet mod et helt racerent samfund.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Guys... Sådan er DK.. HUSK nu lige danskheden, kan jo kun være danskere....

Malmö længe leve ! :-) Store lækre biler til ingen penge - og et land der faktisk er ret ligeglad med hvilket land man kommer fra! Jeg flytter sgu nok aldrig tilbage til DK... Det er så til grin... :(

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:54

Jeg sidder tit og tænker, hvem der egentligt sidder og afgører disse sager? Personen burde blive fyret, for han/hun har da absolut ingen forståelse for noget som helst. Det er så bittert, at jeg gang på gang læser i nyhederne og ser i "Godaften Danmark", pligtopfyldende, skattebetalende, hårdtarbejdende nydanskere blive smidt ud af Danmark på grund af en procedurefejl. Alt i mens der render indvandrer bander rundt i bylivet, truer alt og alle, sælger stoffer og voldtager unge piger, som der ikke sker en skid med. Det skal ikke lyde som om, at jeg ikke kan lide indvandrer - jeg kan ikke lide folk, der ikke kan opføre sig ordentligt.

Og det pisser mig af, at vores regering smider de gode folk ud, og lader de dumme blive. Føj :(

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Citat fra en af kommentarerne under den ene artikel:

"Vi kan jo ikke både holde øje med ham og FisFis på én gang, vel? ;-)"

Selvom jeg fandt kommentaren sjov og fik et lille grin, så er grundlaget for det jo dybt tragisk. Utroligt at en mand der modtager diverse sociale bidrag, og i retur ikke bidrager til meget andet end kriminalitetsstatistikken (nu forholder jeg mig så udelukkende til hvad jeg har læst, kender jo ikke manden), bliver prioriteret over en mand som Gus, der ikke alene betaler det tilbage som han ved en fejl har fået udbetalt (efter opfordring fra staten), men også bidrager med en masse positivt til samfundet.

Der er meget få ting, der gør mig harm nok til at jeg gider at bruge krudt på at hidse mig op over det, men gennemgribende uretfærdighed er én af dem, og det her er sgu gennemgribende uretfærdigt!

Jeg har altid elsket Danmark, og lystigt forsvaret begreber som fædrelandskærlighed overfor min mere venstreorienterede venner (der mente at den slags kun var for halv-nazi'er), men jeg må desværre blankt erkende at jeg har haft overordentligt svært ved at finde den fædrelandskærlighed frem de sidste par år snart.

Nu har jeg ikke nogen FB profil, og opretter altså ikke en til det formål at give manden et "like" alene, men min største sympati og medfølelse kan han absolut få. Det er altså en ommer Danmark =(

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:52

Vi burde få hr. Thorborg og hans berømte iPhone på banen igen ... det virkede da ihvertfald sidste gang ;-)

Jeg syntes det er skræmmende hvor mange "almindelige mennesker" der er af den holdning at iværksættere og erhvervsfolk sætter sig op på en pedestal når de "hævder" at de er med til at rede verden. :-/ (frit citeret fra en random kommentar på Martins fuck-holger tråd på jp for et par uger siden).

Jeg bilder ikke mig selv ind at vi som erhvervsfolk og/eller iværksættere reder verden ... men jeg fulgte nok med i både makro- og samfundsøkonomi til at vide at vi da bestemt er en yderst vigtig del af den mølle der skal trækkes rundt for at få gang i økonomien herhjemme. 

Personligt ser jeg snart ikke anden løsning end at følge efter Gus ... langt pokker i vold væk herfra :o(

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:53

Jannik Hansen:

Guys... Sådan er DK.. HUSK nu lige danskheden, kan jo kun være danskere....

Malmö længe leve ! :-) Store lækre biler til ingen penge - og et land der faktisk er ret ligeglad med hvilket land man kommer fra! Jeg flytter sgu nok aldrig tilbage til DK... Det er så til grin... :(

Arbejder du i DK og bor i Sverige? Jeg har hørt at Sverige kun kan svare sig hvis man både bor og arbejder derovre?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Mikkel Mikjær Christensen:

Arbejder du i DK og bor i Sverige? Jeg har hørt at Sverige kun kan svare sig hvis man både bor og arbejder derovre?

Hej Mikkel.

Nu ved jeg godt at dit spørgsmål egentlig var rettet mod Jannik, men jeg bor i Sverige og arbejder i DK, så tillader mig lige at svare også.

Dengang min kæreste og jeg købte hus herovre (sidst i 2009), kunne det sagtens svare sig. Lønnen er jo højere i DK, mens leveomkostningerne er lavere i SE. Husene er billigere, bilerne billigere, maden kostede ca. 2/3 af hvad den gjorde i DK, og den svenske krone lå på daværende tidspunkt stadig et godt stykke under den danske.

Allerede nu kan vi dog godt mærke at der er sket en ændring. Benzinpriserne er steget en del siden vi flyttede, mens fradraget for samme og for broen ikke er, så det er blevet dyrere at komme på arbejde (koster mig vist i omegnen af 3000 dkk ud af egen lomme om måneden efter fradrag), og det ophæver så ca. det vi sad tilsvarende billigere for i huset her end i DK.

Samtidig er den svenske krone jo kommet godt efter den danske nu. Den lå i nogen og 60 dengang vi flyttede, nu ligger den vist ca. på 0,82. Altså er vores løn jo blevet mindre værd. Vi blev rådgivet til at tage vores lån i sek dengang, fordi vi ikke planlagde at blive ved med at arbejde i DK, og det kan vi så godt begynde at mærke nu =)

Det var helt sikkert stadig det rigtige valg for os at flytte herover, men nu var det økonomiske så heller ikke vores motivation. Kun indirekte kan man sige. Vi flyttede herover fordi vi var trætte af at bo inde i byen, og gerne ville ud på landet. Og da vi havde et lidt begrænset budget, var eneste mulighed (hvis vi skulle have det vi gerne ville have og samtidig kunne køre til Kbh.) enten Sverige eller Lolland Falster/omegn, og så ville vi trods alt hellere til Sverige, da vi elsker naturen her.

Men om det kan betale sig ud fra en rent økonomisk spekulativ tankegang alene? Det mener jeg ikke længere at det kan nej (udover at du sikkert kan sidde for ca. det samme, men blot få en federe bil for pengene), men måske Jannik mener noget andet?

~ Amaris

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)