Jeg synes det er en rigtig pæn hjemmeside, og en synes det er en rigtig lækker kontrast med baggrunden.
Men bare for at sætte en lille finger på det, og som sagt en meget lille finger på det. Så tror jeg vil skrive mine menupunkter med stort bogstav. Det var faktisk kun det eneste jeg kunne finde.
Hej Andreas Jeg syntes det ser rigtig godt ud, side er let og hurtig overskuelig.
Det kunne være fedt hvis du kan sætte "css outline" til none på dine menu links, samt sætte "hover" effekten til også at være aktiv på den side som man nu har klikket sig ind på.
siden er lidt for mørk en del steder, især set i forhold . f.eks. kvalitet holder billedet på siden , det er skrevet tæt ved baggrundsfarven, vælg farver langt væk fra hinanden.
svært at læse teksten i sollys vælge tekst farve længere væk , fra baggrund farven,især menuen øverste på siden , den er svær at læse.
CVR nummer en god ide på kontakt siden vis sådan et haves.
Der Er ikke brugt meget h1 eller h2 der betyder lidt for søgeord optimering
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for endnu mere dejlig respons, jeg har taget en del af det til mig og opdateret min side, keep it coming. Det er dejligt med al respons da jeg håber på at kunne få en endnu bedre hjemmeside i sidste ende! :)