Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa/Dankort

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Som jeg lige husker det, betaler du 0,1% ved Dankort - og 1,8% ved Visa ( mv.) i gebyr.

Husk nu liiiiige! At de fx 1,7% kan være billige.. PBS/Nets er jo hunrede år om at udbetale pengene - hvor fx Paypal, er der 1-2 dage efter :-)

Beløbet kontra kassekredit - sååå skal man nok bare tænke lidt mere på at omsætte mere, end at slås for den sidste procent ;)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:36

Jannik Hansen:

Husk nu liiiiige! At de fx 1,7% kan være billige.. PBS/Nets er jo hunrede år om at udbetale pengene - hvor fx Paypal, er der 1-2 dage efter :-)

Beløbet kontra kassekredit - sååå skal man nok bare tænke lidt mere på at omsætte mere, end at slås for den sidste procent ;)

Hej Jannik

Hvis du nu læste, hvad jeg har skrevet, vil du se, at Nets afregner Dankort/Visa-dankort betalinger dagen efter. Det tager længere tid med afregning af internationale kreditkort - det er rigtig. Men i min butik betales under 3% af transaktionerne med internationale kreditkort. Jeg vil igen opfordre til at man forholder sig til fakta, som fx kan læses på Nets hjemmeside, og ikke myter og fordomme.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:38

Jannik@

De 1,8% er hos NETS - Paypal tager langt mere ( mener det er 3,2% )

Det er er pointen er at du mister noget omsætning ved ikke at have dankort, og det er som nævnt ikke meget omsætning der skal til for at dække de 1.000,- i gebyr.

Jeg mener ikke man skal spare disse udgifter, med mindre man blot har en lille hobby forretning.

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:43

Kirsten E:
Bemærk, at et Visakort udstedt i DK behandles som et Dankort i DK.
Hej Kirsten,

Hej Kirsten,

Her er lige en lille rettelse.

Det er udelukkende "Visa/Dankort" behandles som et Dankort i Danmark. Da Visa Electron, Visa (Ikano) er et Visa kort både i og udenfor Dankort. Visa/Dankort er rent faktisk to forskellige kort (Visa + Dankort) som er samlet sammen i et kortprodukt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:11

En af mine shops (Auto-Butikken.dk) modtager VISA, MasterCard og American Express gennem Paypal, samt rent Dankort via Ewire. PayPal har altid fungeret super, og eWire er blevet langt bedre efter de er kommet med deres Quick checkout. Er dog ved at skifte til ePay og SEB - ikke fordi jeg er utilfreds, men fordi det er et helvede at holde styr på alle disse gebyrer, rent regnskabsmæssigt. Den store fordel ved SEB er at man ikke betaler gebyrer før den 1. i hver månede, hvor man modtager en faktura. I min verden er det virkelig en fordel, da det gør tingene noget mere simple.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)