Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa/Dankort

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg laver en indløsningsaftale med en udbyder, der accceptere VISA og MASTER, og helt dropper at lave en indløsningsaftale med PBS/Nets, omkring Dankort, kan jeg så tage imod folks Visa/Dankort?

Da det er et Visa/Dankort, så burde folk vel ikke have problemer med at betale via en VISA løsning?

Jeg kan brække mig over PBS - det er derfor jeg ønsker at gå uden om dem :-)

Såfremt at ovenstående ikke er muligt, vil det mon så være et kæmpe problem? Og kunne man ikke bare nøjes med VISA og MASTER og så bruge Ewire som "backup" til dem der ikke kan betale med VISA eller MASTER? For med ewire, kan folk jo godt bruge dankortet - selvom det selvfølgelig er lidt mere besværligt...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:08

Følger lige med her  :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:11

Jo, men uden at vide det, kan der jo komme nogle gebyrer oven i. Hvis folk har et Visa kort, så kan de også bruge det hvis du kan tage i mod Visa. Hvorfor brækker du dig over PBS?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Det kan du sagtens.. Epay - skulle være ret nem igennem euroline/SEB..

Der er 4,4 millioner dankort - hvor af 3,3 millioner af dem er VISA/Dankort... Kan sagtens finde en kilde hvis du mangler det :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30

Plindstrup:

kan jeg så tage imod folks Visa/Dankort?

Ja men så er det på Visa kortet, at pengene trækkes... Og der er gebyret højere end ved Dankort...
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:45
Lytter også lige med :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 23:53

Heysan

Har selv samme problematik lige i tiden. Jeg har dog efter lidt research fundet ud af to ret habile alternativer til PBS, nemlig Euroline og SB Bank i sverige.

Som betalingsgateway vil jeg bruge Epay.dk, som ydermere hjælper med ansøgning til netop disse udbydere. Jeg mener at SB Bank tager Dankort/Visa Dankort, men er ikke 100% sikker mht. Euroline.

Læs mere om disse løsninger på:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp

Håber det kan bruges :)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:08
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:48

Som jeg lige husker det, betaler du 0,1% ved Dankort - og 1,8% ved Visa ( mv.) i gebyr.

Det betyder at ved en årlig omsætning på blot dkk 60.000,- er de dkk 1.000,- ( som er det årlige gebyr for Dankort hos PBS/NETS) tjent ind.

Generelt mener jeg at det bare er at få oprettet de bedste betalingsmuligheder for kunden, og dermed få den største omsætning.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:11

Jeg har på et tidspunkt lavet en beregning på Paypal's gebyrer ifht. Nets. Det er godt nok et stykket tid siden, men med mindre Paypal har sat gebyrerne meget ned, kan det meget bedre betale sig at benytte Nets:

Månedlige salg

Pris pr. transaktion

0,00 DKK - 20.000,00 DKK

3,4% + 2,60 DKK

20.000,01 DKK - 80.000,00 DKK

2,9% + 2,60 DKK

80.000,01 DKK - 400.000,00 DKK

2,7% + 2,60 DKK

400.000,01 DKK - 800.000,00 DKK

2,4% + 2,60 DKK

> 800.000,00 DKK

1,9% + 2,60 DKK

Så vidt jeg husker er Nets gebyr 1,45/transaktion + 0,1% af beløbet for Dankortbetalinger, så for mig at se, er Net's løsning langt den billigste. Og når det gælder Visa/Dankort betalinger, går pengene ind på din konto dagen efter. Bemærk, at et Visakort udstedt i DK behandles som et Dankort i DK.

Det skal siges, at jeg ikke har undersøgt andre muligheder, så jeg ved ikke hvordan det ser ud med fx epay.

Sådan helt generelt forstår jeg ikke holdningen: 'jeg hader den og den leverandør', med mindre man har undersøgt hele markedet grundigt. Og det kan godt være, at det har monopol, og der er en ekpeditionstid på oprettelse, men prøv nu at lade nøgterne, økonomiske overvejelser danne grundlag for valget.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)