Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorkaffe! (god idé?)

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg siger sponsorkaffe, hvilke tanker og muligheder for idéudvikling sætter det så igang hos dig?

Jeg fik lige den - måske - brugbare idé, at man kan sponsorere kaffe alle de steder i vores samfund, hvor folk sidder og venter. Det kunne være lægens venteværelse, hos mekanikeren, i toget, i bussen mm.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:23

Indkøberen/Fokus:

Hej

Hvis jeg siger sponsorkaffe, hvilke tanker og muligheder for idéudvikling sætter det så igang hos dig?

Jeg fik lige den - måske - brugbare idé, at man kan sponsorere kaffe alle de steder i vores samfund, hvor folk sidder og venter. Det kunne være lægens venteværelse, hos mekanikeren, i toget, i bussen mm.

Michael

Hvad med at kontakte en kaffeproducent og lave en pose hvor du sælger reklamer på så den reelt kan sælges billigere i stedet?

Der kan god være 8-10 reklamefeldter på hver pose.

Men ellers en udemærket idé nu hvor kaffebarer og alt andet skyder op..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:25

Fri kaffe på bus- og togstationer, det kunne være konge - og ikke mindst skabe noget opmærksomhed, det er jeg helt sikker på :-)

Er det noget du overvejer at gennemføre?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:25

Entrepreneur - Jan:

Indkøberen/Fokus:

Hej

Michael

Hvad med at kontakte en kaffeproducent og lave en pose hvor du sælger reklamer på så den reelt kan sælges billigere i stedet?

Der kan god være 8-10 reklamefeldter på hver pose.

Men ellers en udemærket idé nu hvor kaffebarer og alt andet skyder op..

Eller en pengeløs (betal med sms) cafebar der kunne stå rundt omkring i offentligheden. Ligesom når man betaler for parkering.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:26

Udemærket idé, Jan. Problemet er måske, at posen bare bliver smidt ud og så ikke er synlig mere. Men korrekt, at der er plads til en del reklamer på sådan en pose... (tænker)

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:27

Hej Jesper

Jeg ved ikke, om jeg vil gennemføre det - får bare nogle ideer engang imellem, som jeg prøver af herinde. Denne her kunne dog godt udvikle sig interessant.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:29

Indkøberen/Fokus:

Udemærket idé, Jan. Problemet er måske, at posen bare bliver smidt ud og så ikke er synlig mere. Men korrekt, at der er plads til en del reklamer på sådan en pose... (tænker)

Michael

Tror det er meget individuelt om posen smides ud. Personligt gør jeg det ikke før den er tom, da jeg har en idé om at materialet er lavet til bedst muligt at holde på aromaen. Men korrekt der er også folk der anveder "dåser" i en eller anden form, men så mistes aromaen synes jeg.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:39

Indkøberen/Fokus:

Hej Jesper

Jeg ved ikke, om jeg vil gennemføre det - får bare nogle ideer engang imellem, som jeg prøver af herinde. Denne her kunne dog godt udvikle sig interessant.

Michael

Skal man også gøre. Jeg fik her til formiddag en idé med Jørgens Favorit (Kims) og den vil jeg nu spørge ind til om jeg må anvende hos deres marketingsafdeling. Det eneste man kan risikere er et nej. Overvejer dog om jeg skal lave den men uden at spørge men ønsker ikke badwill da jeg lige har fået en ny distributør til den produktlinie :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:46

Hvis man kan få lavet en eller anden anordning, så folk ikke kan løbe med en kaffeautomat, så kan man opstille sådan en med reklamer på kopper og selve maskinen. Se eventuelt Cafeo som har en billig løsning http://www.cafeo.eu/cafeo/sider/foreninger.html

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:47

Jeg synes ideen er genial.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)