Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv til brugerne og ikke søgemaskinerne!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nåede ikke engang at læse teksten færdig fordi den er så rodet, man får jo absolut intet ud af den. Og dog, for jeg har haft meget svært ved at forstå det der med Søgemaskine optimering og hvordan man gør det osv. Da jeg absolut er dårligt til alt det med IT. Men her har jeg virkelig set hvad det betyder, så jeg vælger at tage det til det positive, jeg har ihvertfald lært noget :P

Så tak for linket ;)

Rigtig god dag alle sammen

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

35 gange i teksten, så vidt jeg lige kunne se. På en tekst på lidt over 700 ord.

De har styr på deres KWD, men hold op, hvor er den slem at læse. Så kan vi for alvor snakke om for meget af det gode. Stick out tongue

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups !

Kan se at de har det på flere vigtige sider.

Tjah , hvis de gerne vil skræmme kunderne væk, og blive nakket af Google på et tidspunkt, så står det dem frit for.

Derudover har de slet ikke brug for at skrive det så mange gange, det giver ikke noget ekstra, for 10 år siden måske.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - sikke en misforståelse! Et rigtig godt eksempel på hvordan SEO-venlig tekst ikke skal være. Man kan sagtens skrive en læse-/brugervenlig tekst og gøre den meget SEO-venlig, men det har de godt nok ikke formået.

Hvem gider at blive på sådan en side? Det er jo nærmest tortur at læse.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis det var mig du skrev om i det med misforståelse, så vil jeg lige påpege at jeg er enig med dig, men jeg har som sagt gået og haft lidt svært ved hvad SEO optimering er, og nu hvor der kommer et eksempelt som er så ekstremt, kan jeg pludselig se hvad det er. Overdrivelse fremmer forståelsen :D

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et fremragende eksempel på hvordan man ikke skal keyword optimere sin hjemmeside :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander M. Andersen:

Hej Thomas

Hvis det var mig du skrev om i det med misforståelse, så vil jeg lige påpege at jeg er enig med dig, men jeg har som sagt gået og haft lidt svært ved hvad SEO optimering er, og nu hvor der kommer et eksempelt som er så ekstremt, kan jeg pludselig se hvad det er. Overdrivelse fremmer forståelsen :D

Hej Alexander. Nej, det var en kommentar til ejeren af det pågældende website, der er linket til :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

de skal i hvert fald dele teksten op mere

men i alt gælder det vel om at videre formidle en masse viden som mange vil linke til og interne links fordi folk elsker hjemmesiden vider google noget af vejen.

siden skal selvfølgelige konventer bedste muligt antal kunder der har de et stykke arbejde med endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)