Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ikke overholdt, ny stor faktura, skal vi betale og hvad gør vi herfra?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ring kronofogden under kontorstid

0771-737300

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Mikkel Mikjær Christensen:

Det handler nu ikke om om i må lave det eller ej, det handler simpelthen om at når der er en tvist så må de ikke bygge videre på det fordi det i givet fald vil være at ødelægge bevismaterialet. Det ville jo være ærgeligt at miste retten til erstatning fordi man selv lagde taget færdigt :p

Men hiv fat i en advokat, jeg tror på jeres sag holder .

Ah, nu er jeg helt med. Nej vi påtænker skam ikke at lave noget selv inden det er afgjort. Jeg går ud og tager en ny runde billeder af det hele, så snart der er lys til det i morgen.

~ Amaris

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30

Michael :

ring kronofogden under kontorstid

0771-737300

Tak for info Michael, dem tilføjer jeg til listen over folk der skal ringes til i morgen.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:35

Amaris Charvell:

Michael :

Hvad er det for noget sludder,  du må ikke lave el installationer i sverige, det skal en behörig elektriker lave.  Alltså en installatør.

og forsikringern gæller ikke så fremt man har lavet noget selv, som ska laves af en behørig elektriker

Det du må lave selv er i stort set det samme som du må i danmark.

Det er meget muligt at forsikringen ikke dækker (har jeg da svært ved at forestille mig at den skulle), men alle vi har talt med om det herovre, har da oplyst os om at det må man gerne? De foregående ejere af vores hus, har da selv lavet el her og han var altså ikke elektriker? Og resultatet er så altså også derefter, det er ikke kønt. Eller særlig sikkert går jeg ud fra ;)

http://www.elsakerhetsverket.se/sv/Din-elsakerhet/Vad_du_for_gora_sjalv_med_el_hemma/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel:

Ps: Tillykke med fødselsdagen, så jeg netop at du havde i dag. Hvor sødt af dig at sidde her og bruge din fødselsdag på at svare mig. Hurra, hurra for dig GiftBeer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:07

Johnny Nielsen:

Tror den er kommet dertil hvor du skal have prof. hjælp

Nu har du fortalt firmaet at du ikke ønsker flere håndværkere før det økonomiske er afklaret.

Hvis der tropper håndværkere op i morgen, mener jeg de skal afvises, da du ikke har bestilt dem.

ellers bliver det skruen uden ende.

Kan desværre ikke hjælpe meget, da jeg ikke kender den Svenske lovgivning,

Her har vi da trods alt AB92 i de fleste tilfælde

God vind

Hej Johnny.

Mange tak for dit svar også, har helt overset at få svaret dig på lige fod med alle de andre dejlige, hjælpsomme mennesker i farten. Det var bestemt ikke meningen. Mange tak for hjælpen.

~ Amaris

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)