Hej alle i dejlige amino'er! |
Pengene kommer først efter 45 dage og nogle affiliatenetværk skal rykkes lidt i ørerne inden de betaler.
Men du skulle meget gerne kunne se din optjente indtjening hos iq-medier.
/JG
Hej alle i dejlige amino'er! |
Pengene kommer først efter 45 dage og nogle affiliatenetværk skal rykkes lidt i ørerne inden de betaler. Men du skulle meget gerne kunne se din optjente indtjening hos iq-medier. /JG |
Undersøg lige om du må køre kampagnen på facebook, og om afregningen for kampagnen er pr. klik / salg / lead. |
Du skal nok få dine penge fra IQmedier. Men de betaler først efter 45 dage. Så de penge du optjener her i maj måned, får du først udbetalt den 15 juli Og sådan er det ikke kun hos IQmedier, men også hos alle andre |
Den er lidt speciel ved IQ medier, for det er gennemsnittet der er angivet, og ikke det du modtager pr. klik :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det kan godt være at jeg er total dum til det her, det er min første annonce. Men der står intet om at den ikke må laves på facebook :) |
Okay, mange tak for info ! :) |
Nej igen, CPC er ikke klik pris ved Iqmedier. Derfor ændrer de heller ikke klikprisen løbende, men den ændrer sig alt efter hvor mange der køber efter at have klikket. Det er forvirrende sammenlignet med andre netværk, men sådan fungerer det altså hos iq. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Normalt plejer det at være fremhævet hvis annoncen må køre som SEM/Facebook/Point sites o.s.v. Nej CPC er den gennesnitlige indtjening der har været på annoncen, set over en periode. Du får 100 kr pr salg. Hver gang der er 50 der har klikket på annoncen er der typisk 1 salg (10/5) = en CPC på 2,00 kr. Så enkelt er det desværre ikke at lave penge på affiliate/facebook. Pause heller din facebook kampagne og brug et par timer på at læse lidt videre om emnet :-) |
Nej iqmedier har slet ingen klik kampagner i øjeblikket. Du skal huske at se om der står "Lead" eller "klik" under type. indtjening viser hvor meget du bliver betalt pr. klik eller lead. CPC fortæller dig hvad alle deres partnere i gennemsnit tjener på at sende klik til netop den kampagne. |