Nåååå - ja se det oplyser situationen. Så er resten desk research og sund fornuft. |
Dato: 11/20/2005 10:52:18 PM Forfatter: haolan Planen er at min virksomhed kun skal være en slags hobby virksomhed til min fritid. Har intet begreb om alt det der med momsregistrering og det at have egen virksomhed, men jeg har ikke noget imod at sidde og lave regnskaber og den slags, det synes jeg er meget sjovt.. Virksomheden vil formentlig kun tjene penge på lidt små services som anoncering på hjemmeside og eventuelle services på min hjemmeside. Og bruge penge på et smule nyt computerudstyr samt annoncering. Det skal dertil siges at jeg har en ven der også gerne vil arbejde med på hjemmesiden, og det kræver jo at han får andel i overskuddet, vil det være meget besværligt?
Hvis det ikke giver så meget overskud, så prøv at se om du ikke kan lave det selv, Html er rent faktisk lettere at finde ud af end fleste ved! Når der er kommet mere "liv" i butikken og den giver større overskud, så brug en proff. , der er mange af dem, og du kan sikkert få et godt tilbud fra en af dem
Alternativt kan du overveje dette link
Her kan du bla få en html programmør til arbejde for dig i en hel måned for 600 USD = ca 4000 kr, det får du ikke meget hjemmeside