Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter bøger som E-pusher

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg vil hører jer om i kender flere bøger lige som E-pusher, som giver en nogle konkrete værktøjer, E-pusher er jo ligesom en guide til online handel. Kender i andre bøger som giver en nogle gode værktøjer som ikke nødvendigvis har med e-handel at gøre ? Kunne være indenfor Innovation, virksomhedsstrategi, virksomhedsvækst,budgetstyring, ledelse, effektivisering af forretningsgange osv osv osv osv. Altså nogle bøger som kan give en iværksætter nogle konkrete værktøjer Venlig hilsen Jesper Jørgensen
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:33

E-pusher er speciel, siden der har været fokus på at lave en bog med fokus på at være nede på jorden, den er gjort let forståelig.

Det er der desværre mange som ikke fokusere på, når de skriver en bog.

Men jeg kan anbefale 4-hour work week, Guerilla marketing og SEO Lex (Bedømt ud fra light udgaven)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 19:45
Hej Kunne være man skulle se lidt på dem så Venlig hilsen Jesper Jørgensen
Fra 240
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:46

Hej med Jer,

På Væksthusenes hjemmeside startvaekst.dk er der en række større eller mindre publikationer om en lang række spændende emner indenfor iværksætteri. Omkring webshops kan jeg også klart anbefale Webshopbogen fra Klaushall.com :-)

Mvh - Bo

Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 20:11
Hej ok lyder fedt Venlig hilsen Jesper Jørgensen
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:32
Kig evt på: http://bookboon.com/dk/business der er bunker af bøger, ganske gratis. Også omkring ledelse, regnskab osv.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:06
Lytter lige med! :-)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)