Jeg har lavet hjemmesiden pause.nu hvor kontoransatte gratis kan downloade et program der minder dem om pauser. Der er knap 800.000 kontoransatte i DK, og selvfølgelig er det kun en begrænset del heraf der vil bruge programmet. De fleste brugere vil minimum én gang dagligt gå ind på forsiden for at få en ny øvelse at se. Jeg vil tjene mine penge på siden ved at "sælge sponsorpladser" på forsiden. Jeg vil ikke have googleadwords reklamer på siden, det skal kun være de fire/otte sponsorpladser. Men hvor ligge sådan noget henne prismæssigt? jeg har kigget på store og små internetsider, men kan ikke finde logikken heri! Jeg får jo ikke JP´s oplag, omvendt, hvis man sælger kontorstole, er målgruppen/brugerne meget relevant. Jeg har desværre fået lavet siden så jeg ikke kan se CPC på logoerne, men jeg kan se visninger af forsiden pr. måned. Så jeg har mulighed for fast beløb eller CPM. Har du noget bud på prislejet, eller kender du nogen der ved noget om det? På forhånd tak Tina Johansen DAMAVI |
Jeg ville kontakte tradedoubler.dk eller et anden reklame firma og høre ad. De plejer at kunne give en pris.