Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ditbrugtmarked – dbm.dk - sælges

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers tak

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:16 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 7 person

Koludabyg:
Så kan i selv drage konklusioner om hvorfor disse tal ikke kommer på bordet

Hej Kludder.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med kan du lige så godt spare alles tid ved at undlade dén slags tåbelige indlæg.

Seriøse køberemner kan få alle relevante oplysninger, men regnskabstal fremlægges selvfølgelig ikke i et åbent forum.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:23 | Låst

ditbrugtmarked:

Koludabyg:
Så kan i selv drage konklusioner om hvorfor disse tal ikke kommer på bordet

Hej Kludder.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med kan du lige så godt spare alles tid ved at undlade dén slags tåbelige indlæg.

Seriøse køberemner kan få alle relevante oplysninger, men regnskabstal fremlægges selvfølgelig ikke i et åbent forum.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Inden jeg sender en PM, så skal jeg tolke overstående som om at der nu ér et reelt regnskab, og tal på indtjening?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ditbrugtmarked:

Og lige over.... René har masser at byde ind med, og gør det dagligt. Derimod ser man kun salgstråde fra din side, pomfrit!

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Mit sidste bud 2000 kr og jeg vil ik se regnskabet

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:58 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit sidste bud 2000 kr og jeg vil ik se regnskabet

Der er vel heller ingen grund til at provokere mere end højest nødvendigt? 250.000 kroner har han brugt på siden, og du skriver 1000 kroner første gang og 2000 kroner anden gang.

Hør: Det er muligt at siden ikke er 250.000 kroner værd, men det kommer også an på hvem der ser på siden (the eye of the beholder), men den er betydelig mere værd end både 1000 kroner og 2000 kroner.

Har Amino fået en ny troll?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg synes godt nok, at det er en underlig tråd det her.. Manden giver en pris på sit site, han beder ikke om at få hjælp til at prissætte det, men det afholder ikke folk for at skrive deres mening omkring dette.

Hvis en anden person lagde en ydelse ud, hvor folk ikke var enige i timeprisen eller engangsprisen, så ville der på ingen måde blive skrevet omkring prisniveauet. Nej, man ville blot læse indlægget og gå videre, skulle det ingen interesse have.

Jeg synes, at har man interesse i sitet så henvend sig til ham og bed om tal som kan fortælle en om det er et rentabelt fortagende. Prisen pr. kunde er omkring 19 kr., det interessante er nok ROI pr. kunde og se hvor meget hver kunde bruger. Men dette er ikke tal som han kan ligge frem offentligt, jeg tror heller ikke mange af jer andre ville ligge værdigfulde regnskabstal frem til offentligheden.

Synes det er lidt pinligt, at man ikke kan sætte sit firma til salg uden at folk skal gå i "flueknepperi-mode" over prisen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 6 person

Helt seriøst. Er det ikke snart på tide at en moderator tager fat i denne tråd og får den på rette spor igen, eller i det mindste at folk selv går tilbage til at være seriøse iværksættere?

Der har været en moderator indover, men han har så valgt selv at deltage med ligegyldigheder i forhold til trådopretters oprindelige indlæg.

Dette er en salgstråd og ikke en debattråd og trådopretter har gentagne gange erklæret at alle der har seriøs interesse kan henvende sig og få de oplysninger der måtte ønskes.

Det er utroligt som folk lever efter "jamen han har oprettet i det debatforum, SÅ skal der fandme også debatteres!!" filosofien. Det er ikke ens pligt at bare fordi man kan, så skal man.

Tænk også på hvordan I selv fremstår når I bliver ved med at komme med den slags indlæg. Jeg må indrømme at der efterhånden (ikke bare ud fra denne tråd) er en del jeg ikke kunne drømme om at lave forretninger med, udelukkende udfra den måde de agerer på her på Amino.

Lige for at komme folk i forkøbet. Nej, jeg kender ikke DBM og nej jeg aner intet om værdien af hans site. Det er rent faktisk en konkurrent til et af mine projekter, men jeg er bare SINDSSYGT døsig over folks næser overalt.

Nåmen med venlig hilsen

Tommy

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:41 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Obuni - House of Creativity:
Dette er en salgstråd og ikke en debattråd og trådopretter har gentagne gange erklæret at alle der har seriøs interesse kan henvende sig og få de oplysninger der måtte ønskes.

Man må vel forvente at alt er til debat i et debatforum?

Trådstarter kunne i stedet eks. have oprettet en salgsannonce på Amino virksomhedsbørs - det skulle der vel være plads til hvis salgsprisen er 250000...

/Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:53 | Låst

Kaffe & Co:

Man må vel forvente at alt er til debat i et debatforum?

Trådstarter kunne i stedet eks. have oprettet en salgsannonce på Amino virksomhedsbørs - det skulle der vel være plads til hvis salgsprisen er 250000...

Hej Søren,

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne gøre mig klog på hvorfor han ikke har valgt at sætte den til salg på virksomhedsbørsen, men jeg synes faktisk ikke nødvendigvis at ting der sættes til salg absolut SKAL være til debat.

Sådan som jeg ser det, så er det oftest folk der egentlig ikke har en reel intention om at købe det aktuelle produkt, men de har da lige en mening de mener, at trådopretter og alle andre skal have med på vejen.

Den mening er tit og ofte noget med at "jeg så da sådan en billigere på et marked sidste weekend" eller "sådan en kan man da bygge for etc. etc.". Det er altså aldrig - eller meget sjældent i hvert fald - noget der er positivt for salget af det produkt der nu er.

De værste er dem hvor der sås (såes?) tvivl om sælgers oprigtighed og om vedkommende nu ikke muligvis skjuler et eller andet. Det er efter min mening direkte ulækkert.

Det afspejler selvfølgelig bare min mening og jeg er måske helt i hegnet, men jeg jeg synes bare der er en kæmpe forskel på debatmulighederne i "hvad er min butik værd?" og "køb min butik for...!".

Med venlig hilsen

Tommy

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)